fit kokosowo-jaglane ciasteczka z chia

Ostatnio na blogu pojawiały się posty związane tylko z modą. Dzisiaj natomiast chcę się z wami podzielić przepisem na zdrowe kokosowo-jaglane ciasteczka z nasionami chia. Jeśli dłużej mnie obserwujecie, to na pewno wiecie, że staram się zdrowo odżywiać. Najtrudniej jest mi zrezygnować ze słodyczy, więc szukam zdrowych zamienników. Ciasteczka są słodkie i przepyszne, idealne do kawy. Do ich wykonania nie potrzebujemy wielu składników, a ich wykonanie zajmuje chwilkę. Musicie koniecznie spróbować!

Potrzebne składniki:

  • 100g wiórek kokosowych,
  • 2 lub 3 łyżki masła ghee w temperaturze pokojowej (daję na oko, tak by wszystkie składniki dobrze się połączyły),
  • szklankę płatków jaglanych,
  • 2 łyżki nasion chia.
Sposób wykonania:

  • Wszystkie składniki łączymy ze sobą,
  • Z powstałej masy formujemy ciasteczka,
  • Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia,
  • Nagrzewamy piekarnik na 180 stopni i pieczemy ciastka przez ok. 15 minut.
SMACZNEGO!







9 comments:

  1. Ciasteczka wyglądają przepysznie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Znalazłam już tyle fajnych przepisów na ciasteczka, a mój piecyk ciągle zepsuty ;/

    ReplyDelete
  3. ooo wypróbuję przy nasjbliższej okazji :D

    ReplyDelete
  4. Mniam! Muszą być przepyszne :)

    ReplyDelete
  5. Ale smakowicie wyglądają . Dziś biorę się za robienie : )

    ReplyDelete
  6. Wyglądają przepysznie ❤️

    ReplyDelete
  7. wyglądają przepysznie, z chęcią je zrobie:)

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger