Wakacyjne must have | Summer must have- Zaful & Rosegal wishlist


Lipiec już prawie za nami, więc postanowiłam przygotować listę ubrań, które moim zdaniem są totalnym must have na te wakacje. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

1. Crop topy / bralety 

Gdy na dworze temperatura jest stanowczo za wysoka, nadają się idealnie. W dodatku wyglądają super zarówno do spódnic, jak i spodenek z wysokim stanem. Moim zdaniem najlepiej prezentują się te z różnymi wstawkami, naszywkami lub te koronkowe.
1. ZAFUL 2. ROSEGAL 3. ROSEGAL





2. Wygodna sukienka

Jak pisałam kilka postów wcześniej- uwielbiam sukienki. Są idealne na lato. Wybrałam białą luźną i wygodną, która równocześnie może posłużyć do bardziej wyjściowej stylizacji, jak i na co dzień. Moim zdaniem najlepiej komponowałaby się z czarnymi espadrylami oraz złotą biżuterią.
1. ZAFUL


3. Kombinezony / komplety

Cenię je najbardziej za to, że są takie wygodne. Dodatkowo zakładając taki kombinezon mamy praktycznie gotowy outfit. W sklepach znajdziemy przeróżne fasony, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja uwielbiam te z dekoltem w kształcie litery "v" oraz z naszytymi kwiatami, które stają się coraz bardziej popularne.
1. ZAFUL 2. ZAFUL 3. ROSEGAL 4. ZAFUL





4. Spodenki z wysokim stanem

Połączone z crop topem wyglądają świetnie! Podkreślają talię i wydłużają nogi. Uwielbiam te z naszywkami lub te z dziurami i postrzępione na końcach.
1. ROSEGAL 2. ZAFUL 3. ROSEGAL 4. ZAFUL






6. Białe sneakersy 

Każdy powinien mieć chociaż jedną parę. Pasują do wielu stylizacji, nie tylko tych letnich. Można w sklepie znaleźć naprawdę wiele modeli. Najbardziej spodobały mi się zwykłe białe z naszytymi różami.
1. ROSEGAL


7 comments:

  1. Świetne rzeczy wybrałaś, mam podobny gust do Ciebie <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Z tego powodu, że uwielbiam crop topy, zakochałam się w tych co pokazałaś, a szczególnie w tym białym! Jest cudny!

    ReplyDelete
  3. Cudowne! Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach! Wspaniałe ubrania!

    ReplyDelete
  4. Super rzeczy! Szczególnie wpadł mi w oko kombinezon :)

    ReplyDelete
  5. Mega rzeczy! Najbardziej mi się podobają sukienki, które przedstawiłaś :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam ciuszki od Zaful! Sama mam już od nich kilka zamówień :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger