Szara sukienka i wiązane sandały na słupku | ootd

Po prawie dwóch miesiącach nieobecności w końcu wracam do blogowania! Klasa maturalna rządziła się swoimi prawami, przez co doskwierał mi brak czasu. Na szczęście egzaminy mam za sobą (nawet znam już wyniki, więc odetchnęłam z ulgą!) i mogę zająć się blogiem oraz innymi rzeczami, na które wcześniej nie mogłam sobie pozwolić. Jednak wystarczy już o mnie (w razie pytań, piszcie śmiało).
Lato- piękna pora roku. Cudowna pogoda, dużo wolnego czasu, wyjazdy ze znajomymi, skóra staje się ciemniejsza, włosy jaśniejsze a dni dłuższe. W sklepach roi się od ślicznych sukienek i spódniczek oraz kolorowych t-shirtów.
Jestem ogromną fanką sukienek, właśnie dlatego dzisiejszy outfit składa się z szarej przewiewnej sukienki z modnymi wycięciami na ramionach. Jest to mój ostatni ulubieniec- stylowy i wygodny. Chcąc się poczuć bardziej kobieco (tak mam 18 lat i jestem młodą, niezależną kobietą [mam nadzieję, że wyczuliście sarkazm]),  ubrałam czarne, wiązane sandały na słupku. Na górę ubrałam zwykłą czarną ramoneskę z Zaful. Zostawiam was ze zdjęciami i z niecierpliwością czekam na wasze komentarze! A wy macie swoich letnich ulubieńców?












RAMONESKA / LEATHER JACKET - ZAFUL  | SUKIENKA / DRESS - PULL&BEAR | SANDAŁY / SANDALS - CCC

9 comments:

  1. Ja w ciepłe, letnie wieczory najchętniej ubieram jeansowy kombinezon z Orsay :)

    ReplyDelete
  2. Piękna stylizacja , uwielbiam połączenia szarości z czernią ;)

    ReplyDelete
  3. Nie wiem co piękniejsze:nogi czy włosy!Cała piękna jesteś :)

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja,uwielbiam te buty-są piękne! Masz piękne włosy i ten kooooolor!
    xoxo http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. moja ulubiona modelka ♥ a tego lata najchętniej ubieram pudroworóżowe spodenki ze sznurowaniem z bershki :D

    ReplyDelete
  6. Sukienka podkreśla Twoje boskie nogi. Zazdroszczę. Co do całej stylizacji to bardzo mi się podoba, że utrzymana jest w czerni i szarościach, czyli moich klimatach :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Stylizacja super pasuje do ciebie. Podobają mi sie twoje włosy jak robisz takie fale? może zrobisz kiedyś posta o tym?

    Zapraszam na konkurs, który organizuję z Megabuty.pl
    http://moniqa-blog.blogspot.com/2017/07/konkurs-wygraj-bon-200-z-do-sklepu.html

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam sukienki i spódnice, w różnych kolorach i wzorach, niestety sama obecnie nie noszę ich zbyt często, po ciąży została nadwyżka kilogramów i nie czuję się z tym zbyt dobrze. Ale już niedługo - mam nadzieję :P . Oprócz tego uwielbiam przewiewne bluzki i tuniki. I buty, buty uwielbiam <3 codziennie mogłabym zakładać inne, a takich jak z Twojego posta jeszcze nie posiadam. Gdzie kupiłaś? Są genialne!

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger