Elegancki outfit: czarna koronkowa koszula, spodnie z wysokim stanem i kremowe szpilki

Ostatnio miałam wiele wydarzeń, na których musiałam wyglądać odświętnie. Dlatego też w mojej szafie zagościło kilka eleganckich nowości. Jedną z nich jest czarna koszula z Sammydress. Bardzo podoba mi się koronkowa wstawka oraz to, że jest asymetryczna. Ubrałam do niej czarne spodnie i żeby troszkę rozjaśnić całą stylizację, wybrałam kremowe szpilki wraz z torebką. Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)
(Ps. nie zwracajcie uwagi na odciśniętą gumkę na moich włosach, haha)

A Wy co ubieracie na specjalne okazje?










KOSZULA / SHIRT - SAMMYDRESS| SPODNIE / TROUSERS - HOUSE | SZPILKI / HEELS - DEEZEE | TOREBKA / HANDBAG - ZAFUL


12 comments:

  1. Szpilki świetnie wydłużają :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie wyglądasz, świetne zdjęcia :0

    ReplyDelete
  3. Ten strój bardzo mi się podoba. Jest idealny nie większe okazje, widać ze wygodny i z klasą. Szczególnie piękna jest ta torebka. Świetnie uzupełnia cała stylizacje. :)

    ReplyDelete
  4. Genialna bluzka i torebka *.*
    Masz naprawdę fajny styl ubioru!

    ReplyDelete
  5. na specjalne okazje wybieram czarną, koronkową sukienkę za kolano :D
    śliczne szpilki ♥

    ReplyDelete
  6. Fajny post, zdjęcia zajebiście wyszły, podobnie moja dziewczyna ubiera się, Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Szpilki i torebka - magia *.*
    Zapraszam na nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczny outfit ! Jak na przyszla prawniczke przystało ;)

    ReplyDelete
  9. Pięknie,elegancko i klasycznie : )

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger