Biała bluzka z odkrytymi ramionami i spodnie z wysokim stanem | Kody rabatowe na zakupy

Popularność bluzek z odkrytymi ramionami rośnie każdego dnia i w ogóle się nie dziwię, gdyż prezentują się naprawdę świetnie! Możemy je znaleźć praktycznie w każdej sieciówce w wielu kolorach, jak i krojach. Ja natomiast postawiłam na klasyczną, białą. Uważam, iż jest bardzo dziewczęca. Na dodatek pięknie podkreśli opaleniznę (której nie mam, ale niedługo jadę nad morze, więc jest jeszcze dla mnie nadzieja, haha!). Tę uroczą bluzkę kupiłam w Gamiss. Połączyłam ją z granatowymi spodniami z wysokim stanem oraz sandałami, które mogliście zobaczyć w poprzednim poście. Na końcu notki czekają na moich czytelników kody rabatowe do Zaful, Rosegal. Gamiss, Sammydress i Dresslily. Mam nadzieję, że się przydadzą i zaoszczędzicie parę groszy :)

Koniecznie dajcie znać czy ta stylizacja przypadła Wam do gustu!












 BLUZKA Z ODKRYTYMI RAMIONAMI / OFF SHOULDER BLOUSE -  GAMISS| SPODNIE Z WYSOKIM STANEM / HIGH WAISTED JEANS - TALLY WEIJL | SANDAŁY / SANDALS - CCC


Kody rabatowe dla Was:
1. Zaful: EchoM01
2. Rosegal:  EchoM02
3. Gamiss: EchoM03
4. Sammydress:  EchoM04
5. Dresslily: EchoM05

15 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz!
    Bardzo podobają mi się tego typu bluzki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz! Buty są świetne :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście bluzki są hitem ! :D też postawiłabym na białą. Buty- obłędne <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia 😃
    Pozdrawiam😃
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Te buty! <3

    https://natex-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bardzo ładnie wyglądasz !! buty cudne

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jejku te buty są przecudowne i ta stylizacja <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne zdjęcia. Stylizacja spójna :) Podoba mi się.

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam podobna tylko błękitna. Twoja jest śliczna, może kupiłabym podobna tylko czarna :)

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger