♡ OOTD: biała koronkowa sukienka ♡


Hejka W ostatnim czasie znowu zaniedbałam bloga i wszystkie social media, jednak to nie z mojej winy. Jak zapewne już wiecie, bo pisałam o tym setki razy, w maju mam maturę. Mam teraz znacznie mniej czasu dlatego notki pojawiają się rzadko, ale po maturze to nadrobię ;)
Z racji tego, że mam cudowną pogodę wybrałam się na zdjęcia. W dzisiejszej notce pokażę wam letni outfit. Mam na sobie uroczą białą koronkową sukienkę idealną na wiosnę/lato. Zamówiłam ją w sklepie ROSEGAL . Dobrałam kremowe szpilki i delikatną bransoletkę z ZAFUL  . Dajcie znać, co sądzicie o stylizacji. Nie zapomnijcie o zaobserwowaniu bloga i dodaniu mnie na innych social mediach. 












SUKIENKA / LACE DRESS - ROSEGAL | SZPILKI / HIGH HEELS - DEEZEE | BRANSOLETKA / BRACELET - ZAFUL

 YouTube: Veronica Masajada
 Instagram: vmasajada
 Snapchat: wmasajada
 Tumblr: vmasajada

8 comments:

  1. Kochana, życzymy Ci zdanej matury ^^ Nie szkodzi, że Cię tu nie ma tak często :) Sukienka rewelacja! A z tymi szpilkami wyglądasz zniewalająco! Do tego bransoletka z ZAFUL ^^ Buziaki ;*

    ReplyDelete
  2. Śliczna sukienka, aż nie da się oderwać oczu! :) Życzę udanej matury i trzymam kciuki.
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. TA sukienka jest taka delikatna i cudowna uwielbiam koronkę <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. zazdroszcze świetnej figury,ja w białym wyglądam jak baleron ;)
    POKLIKANE,LICZE NA REWANŻ

    ReplyDelete
  5. Matura jest ważniejsza i chyba wszyscy to rozumieją, powodzenia. Świetny outfit :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  6. Powodzenia z maturą Werczik, trzymam za Ciebie kciuki!
    Buziaczki ♥
    ps; Ślicznie Ci w tej sukience xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna sukienka. Świetna na jakieś okazje, ale tez na codzienne letnie upały. Zapraszam do mnie :) http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  8. Ja już po fakcie, jak poszła matura? :) Sukienka jest naprawdę prześliczna, taka w moim stylu. A te buty idealnie ją dopełniają :)!!!

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger