Wiosenny outfit: płaszcz z naszywkami i spodnie z wysokim stanem | Zaful & Sammydress ♡


Witajcie kochani ♡ Mamy już marzec! Uwielbiam, gdy dni stają się dłuższe, jest ciepło i świeci słońce, gdyż mam wtedy multum energii do działania. Korzystając z pięknej pogody, poszłam na zdjęcia, by pokazać wam pierwszy wiosenny outfit, który moim zdaniem jest naprawdę uroczy. Płaszcz, który mam na sobie jest z Zaful i jak tylko go zobaczyłam na stronie, od razu stwierdziłam, że go zamawiam. Najefektowniejsze są rękawy, na których jest mnóstwo naszywek, które są ostatnio dosyć popularne. Jest on bardzo milusi i idealny na tę porę roku. Do tego ubrałam czarne spodnie z wysokim stanem z dziurami ze sklepu Sammydress i pod nie nałożyłam kabaretki, które prezentują się z tymi spodniami idealnie. Na nogach mam zwykłe białe nike huarache. Myślę, że cały zestaw wygląda naprawdę dobrze. A wy co myślicie o stylizacji? Jakie są wasze must have na wiosnę? Nie zapomnijcie o zaobserwowaniu bloga i dodania mnie na social mediach 















PŁASZCZ / COAT - ZAFUL | BLUZKA / T-SHIRT - PULL AND BEAR | SPODNIE Z WYSOKIM STANEM / HIGH-WAISTED PANTS - SAMMYDRESS | ADIDASY / SNEAKERS  - NIKE HUARACHE | OKULARY PRZECIWSŁONECZNE / SUNGLASSES - ZAFUL | CHOKER - ZAFUL


 YouTube: Veronica Masajada
 Instagram: vmasajada
 Snapchat: wmasajada
 Tumblr: vmasajada

12 comments:

  1. Zakochałam się w płaszczu jest po prostu cudowny , do tego kabaretki magia. Wydaje się że niby moda na tumblr girl, ale jest inaczej niesztampowo przyjemnie się to ogląda , miłe dla oka.

    ReplyDelete
  2. Jejku! Stylizacja jak dla nas wygrywa! <3 To futerko mega! Kochamy pudrowy róż ^^ Nike bardzo fajne ;) Miodzio wpis :D Buzia

    ReplyDelete
  3. Jak ładnie i słonecznie !!!

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz , a płaszczyk jest bardzo uroczy :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. To futerko jest przepiękne!! Ślicznie wyglądasz :*


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w płaszczyku, jest świetny :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  7. Zastanawiałam się nad tym futerkiem, teraz żałuje że go nie wzięłam, wyglądasz super.

    ReplyDelete
  8. Super ten płaszcz czy to kożuch, muszę pokazać ten wpis mojej dziewczynie.

    ReplyDelete
  9. O jejka jaki super ciekawy płaszcz <3 mega mi się podoba i jeszcze ma naszywki to co tak kocham :) Zdjęcia przecudne :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Piekny płaszcz ! Taki uroczy :) A spodnie z kabaretkami wyglądają świetnie :) Jak zawsze super stylizacja :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger