♡ Wegańskie fit ciasto marchewkowe ♡


Hejka ♡ Ostatnio wpadłam na pomysł, związany ze zmianami na blogu. Postanowiłam, że raz w tygodniu będę się z wami dzielić przepisem na coś zdrowego, czasem także wegańskiego, ponieważ staram się w swojej diecie ograniczać produkty pochodzenia zwierzęcego. Nie przechodzę na weganizm, nic z tych rzeczy, jednak staram się zmienić nawyki żywieniowe. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie coś dodawać i że ten pomysł wam się spodoba. Oczywiście oprócz przepisów dalej będę dodawać posty modowe i kosmetyczne, ale chcę wprowadzić urozmaicenie.
Dzisiaj przychodzę do was z przepisem na wegańskie ciasto marchewkowe. Jest ono banalne w wykonaniu, szybkie i w miarę tanie. Same plusy!


SKŁADNIKI:

1. Starta marchewka (300 gram)
2. Jeden banan (120 gram)
3. Mąka owsiana (130 gram)*
4. Rodzynki (70 gram)
5. Orzechy włoskie (50 gram)
6. Cukier trzcinowy lub inny słodzik (80 gram)
7. Olej rzepakowy (60 gram)
8. Proszek do pieczenia (4 gram)
9. Opcjonalnie: cynamon (pół łyżeczki)
*Jeśli nie macie mąki owsianej, wystarczy zmielić w młynku do kawy płatki owsiane :)

Wykonanie:
W misce rozgniatamy banana, dodajemy startą marchewkę, olej i cukier. Wszytko mieszamy. Dodajemy suche składniki i ponownie wszystko mieszamy. Gotową masę przelewamy do natłuszczonej foremki babkowej i pieczemy przez około godzinę w 175 stopniach. 
Smacznego 






 YouTube: Veronica Masajada
 Instagram: vmasajada
 Snapchat: wmasajada
 Tumblr: vmasajada




12 comments:

  1. Koniecznie wypróbuję ten przepis :) Wygląda to obłędnie!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jadłam i równie mocno polecam! :)

    ReplyDelete
  3. Świetny przepis! Bardzo prosty i szybki w wykonaniu. Ciasto musiało smakować bajecznie 😍. To jedna z trzech postaci w których toleruje marchewkę :P Muszę koniecznie zrobić takie samą,gdy tylko znajdę chwilę wolnego czasu :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Zapowiada się pysznie, muszę wypróbować :)

    ReplyDelete
  5. Wygląda pysznie i dość prosto. Sądzę, że nawet z moimi małymi zdolnościami kucharskimi dam radę. Kocham ciasto marchewkowe mojej mamy. A może teraz ja ją zaskoczę nowym przepisem? Zobaczymy :D
    Pozdrawiam, Natalia z bloga Pisane z Zamkniętymi Oczami

    ReplyDelete
  6. wygląda na prawde pysznie ale nie luubie marchwi wiec musialabym zamienic to na cos innego, ale wykonanie super ;)

    ReplyDelete
  7. Świetny przepis, bardzo apetycznie wygląda! Ostatnio bardzo polubiłam zamiast jakiś czekoladek wcinać marchewki więc na pewno przepis wypróbuję :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jejku, jakie to pyszne ! Tylko szkoda, że trzeba czekać aż godzinę na upieczenie się ciastek :(
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Muszę je zrobić. Wygląda mega apetycznie i jest zdrowe także to cos dla mnie. Uwielbiam marchewki :D

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger