Cold shoulder sweater, high waist jeans & over-knee boots | Zaful, Sammy dress ♡


Hejka ♡ Witam się z wami po raz pierwszy w 2017 roku!  Miałam w planach napisać post o moich postanowieniach na ten rok, jednak stwierdziłam, że zostawię je dla siebie. Ten miesiąc jest dla mnie bardzo intensywny, ponieważ jak pewnie wiecie, bądź nie, 13 stycznia miałam studniówkę a 14 skończyłam 18 lat! 

♡   
Dzisiaj chcę wam pokazać ostatnio mój ulubiony zestaw. Niedawno przyszły do mnie paczki z Zaful i Sammy dress. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały, trafiłam z rozmiarami (finally) i są bardzo wygodne. Napiszcie w komentarzu czy również te rzeczy wam się podobają. Czekam na wasze propozycje dotyczące kolejnych postów :) Nie zapomnijcie także o zaobserwowaniu bloga oraz dodaniu mnie na innych social medias!










sweter / sweater -  ZAFUL | spodnie z wysokim stanem / high-waisted trousers - SAMMY DRESS  | buty / shoes - RENEE | torebka / bag - ZAFUL


 YouTube: Veronica Masajada
 Instagram: vmasajada
 Snapchat: wmasajada
 Tumblr: vmasajada

16 comments:

  1. Świetne buciki ! Uwielbiam takie, wygladają sexy i ratują przed mrozami.
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeju jaka Ty jesteś chuda omg
    Pięknie Ci w nich!!!!!
    Pozdro bibuś

    ReplyDelete
  3. Sweterek jest świetny! I zdjęcia abrdzo ładne :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  4. poluje na taki sweter świetny post! :)
    http://szmaratka.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja! Najbardziej do gustu przypadły mi buty 😍 Uwielbiam tego typu kozaki :) dodają każdej stylizacji uroku i kobiecości,a także pasują praktycznie do wszystkiego! Czekam na następne wpisy 💓
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
  6. Ale super wyglądasz :) sweterek wspaniały :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Sweter jest bardzo fajny, podobają mi się te dziury na ramionach :p

    ReplyDelete
  8. Świetnie wygladasz, buty są mega ! ;)

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja ! Śliczny ten sweterek ;) i spóźnionego wszystkiego najlepszego ;)



    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    ReplyDelete
  10. Cudeńka wybrałaś :)
    Dobrze że z rozmiarem trafiłaś Kochana bo różnie bywa ;)
    Pięknie wyglądasz!
    Poklikane.
    Buziaki.

    ReplyDelete
  11. ja stawiam na sweterek, świetny :)
    poz tym masz b. ładne włosy :)

    ReplyDelete
  12. Ten sweter to cudo !
    Chyba sie na taki skuszę ����
    http://karvixz.blogspot.com/

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger