Ulubieńcy kosmetyczni ♡


Hej ♡ Witam was ponownie na moim blogu, a jeżeli jesteście tu pierwszy raz to pamiętajcie, by zaobserwować bloga.
W dzisiejszej notce chcę wam pokazać, jak widzicie po tytule, moich ulubieńców kosmetycznych ostatnich miesięcy. Będą to zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i do makijażu. Myślałam, żeby regularnie dodawać ulubieńców miesiąca jednak stwierdziłam, że nie ma to sensu, gdyż nie zawsze trafi się coś nowego i ciekawego. Dlatego też po prostu raz na jakiś czas będę dodawać ulubieńców kosmetycznych, gdy coś będzie godne polecenia.
Pamiętajcie o zostawieniu komentarza , w którym możecie podać waszych ulubieńców.  Z chęcią przetestuję coś nowego. Chcę was również serdecznie zaprosić na moje wszystkie social media, a także kanał na YouTube. Linki znajdziecie pod koniec posta oraz w bocznym pasku. Możecie również pisać swoje pomysły na kolejne posty.

♡ Szampon, odżywka i maska do włosów♡




Jak zapewne wiecie kosmetyki z Alterry są dostępne w Rossmanie i są w bardzo korzystnej cenie. Produkty te nie są testowane na zwierzętach, więc są odpowiednie dla wegan. Kolejnym plusem jest skład. Wszystkie kosmetyki bardzo wam polecam. Włosy są po nich miękkie, nie puszą się i ślicznie pachną.

♡ Żel do mycia twarzy i pasta oczyszczająca♡ 



Ten żel do twarzy z Ziaji używam już od ponad trzech miesięcy i jest to moja trzecia buteleczka. Jest on świetny. Bardzo delikatny, zostawia twarz dokładnie oczyszczoną i świeżą. Do tego jest tani, zresztą jak wszystkie kosmetyki z tej firmy a są naprawdę super. Oczyszczająca pasta do twarzy również się u mnie sprawdza. Dzięki niej szybciej schodzą z twarzy różne niedoskonałości.

♡ Mgiełka♡ 


Mgiełkę tą zamówiłam w Avonie. Jej zapach jest cudowny, świąteczny: cynamon i żurawina. Uwielbiam ją. Nie jest jakoś trwała, jak to mgiełka, ale i tak ją wam polecam.

♡ Paletka cieni♡ 


Paletkę kupiłam w Rossmanie korzystając z promocji. Jest w niej 12 matowych i brokatowych cieni. W większości są to kolory, które możemy używać na co dzień. Są one trwałe jednak, nie jestem zadowolona z pigmentacji, przez co musimy po prostu więcej ich nałożyć, ale to chyba jedyny minus.

♡ Tusz do rzęs♡ 


Ten tusz do rzęs to najlepszy, jaki do tej pory używałam a porównując np. do tuszu jaki miałam z L'oreala, który jest o wiele droższy, wypada o wiele lepiej. Bardzo wydłuża rzęsy i nadaje obiętości. 

♡ Korektor♡ 


Korektor to mój must have, zwłaszcza kiedy jestem niewyspana. Ten (L'oreal Paris perfect match) spisuje się u mnie świetnie. Dlatego, jeśli szukacie korektora, mogę wam go polecić.

♡ Bronzer♡ 


Jest to bronzer z Bourjois, na który czaiłam się już od dawna ale zawsze szkoda mi było tyle za niego zapłacić, jednak wykorzystałam promocje i go kupiłam. Jestem z niego zadowolona. Jest trwały oraz ma śliczny ciepły odcień. Bardzo podoba mi się w nim o, że ma delikatne złote drobinki, które w słońcu wyglądają ślicznie i jeszcze ten zapach- czekoladowy.

♡ Podkład♡ 


Na ten podkład również się długo czaiłam i kupiłam dopiero na promocji. Jest to podkład z Revlona color stay dla cery mieszanej i tłustej. Ma mega mocne krycie. Nie zostawia efektu maski. Myślę jednak, że na co dzień jest za ciężki i używam go najczęściej na jakieś imprezy. Trzyma się naprawdę długo, nawet jak się spocicie, to wam nie spłynie, haha.

♡ Pomadka nawilżająca♡ 


Myślę, że nie muszę tu dużo pisać. Pomadki Baby Lips są wszystkim znane. Dla mnie są niezastąpione zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy nasze usta potrzebują szczególnego nawilżenia.
♡ Matowa pomadka w płynie♡ 


Nareszcie znalazłam idealną matową pomadkę. Taki kolor, jaki chciałam, łatwa w aplikowaniu, trwała i niedroga. Jak widzicie na zdjęciu, jest to pomadka w płynie z L'oreala w odcieniu 401. 

♡ Czerwona szminka♡ 


Szminkę z Inglota kupiłam już jakiś czas temu, jednak nie mogłam się do niej przekonać. Ostatnio zaczęłam jej używać. Na jesień najczęściej maluję usta na czerwono (tak jak wszyscy, wiem). Jedyny jej minus to cena, ale w sumie płacimy za markę. Jest za to bardzo trwała i ciężko jest mi ją zmyć. Ma przepiękny odcień, jak możecie zobaczyć na zdjęciu.

♡ Bordowy lakier do paznokci♡ 


Znowu typowy kolor jesienny. Uwielbiam bordowe ubrania, usta, jak i paznokcie. Lakier jest tani, dostępny np. w Rossmanie. Kolor na żywo jest jeszcze ładniejszy. Bardzo szybko schnie, co jest jego kolejną zaletą. 
  Kanał na YouTube: verczik
 Instagram: verczik
 Snapchat: verczikblog
 Fanpage: verczik
 Tumblr: verczikblog
xoxo

20 comments:

  1. Super ulubieńcy :D Też mam tą paletkę z Maybelline i jest świetna <3

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super ulubieńcy i wiele z nich także uwielbiam ,np.paletka Mybelline i tusz do rzęs uwielbiam je .
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam kosmetyki o zapachu granatu. Tych nie miałam nigdy, ale na pewno wypróbuję. Żel i pastę Ziaja miałam i bardzo lubię.

    ReplyDelete
  4. Kosmetyki Alterra są świetne :)

    ReplyDelete
  5. Ja również mam w domu te same kosmetyki z ziaji i jestem zadowolona. :)

    ReplyDelete
  6. Przyznam, że niektórych kosmetyków nie znam i nie rzuciły mi się w oczy, ale świetna recenzja i widzę , że na niektóre warto się skusić !

    ReplyDelete
  7. od dłuższego czasu zastanawiam się nad tą paletką z Maybelline bo dużo osób piszę że jest świetnym zamiennikiem paletki z UrbanDecay Naked... wybrałaś świetne produkty do tego posta!! :) www.julliexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. alterra seria z granatem <3 uwielbiam !
    http://dziewczynazjasla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam wszystkie produkty z ziaji. Mają bardzo naturalne składniki porównując do tych drogeryjnych.
    Również posiadam ten sam bronzer, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie już po roku używania ciężko nakłada mi się go na pędzelek i ciężko się rozprowadza. :(
    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Kosmetyków do makijażu nie używam bo po prostu nie lubię swojej twarzy w makijażu ;) za to mgiełka z Avon śliczny lakier to jest to co uwielbiam

    ReplyDelete
  11. Kosmetyków do makijażu nie używam bo po prostu nie lubię swojej twarzy w makijażu ;) za to mgiełka z Avon śliczny lakier to jest to co uwielbiam

    ReplyDelete
  12. dużo dobroci. <3 na tą paletkę też się czaiłam w trakcie promocji, ale później stwierdziłam, że czego jak czego, ale cieni mam sporo i na razie ją olałam. ;) mgiełki z Avonu nie są zbyt trwałe, ale fajnie pachną i są tanie i za to je bardzo lubię, tej świątecznej jeszcze nie niuchałam, ale wszystko przede mną. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Sama muszę uzupełnić swoją kosmetyczkę i już wiem na pewno że pomadka w płynie z L'oreala się w niej znajdzie. Jest śliczna!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. też lubię testować nowe kosmetyki, chyba jak większość kobiet ;3 Takie wpisy jak ten są mega przydatne przynajmniej dla mnie :) uwielbiam testować nowe zapachy mgiełek do ciała czy włosów wiele z nich ma cudowne zapachy <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie lara fashion love :)

    ReplyDelete
  15. Ciekawe kosmetyki, ja sama mam ten lakier i podkład i uważam ze są naprawdę super ;)
    Zaciekawilas mnie bronzerem, może go kupię :)

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Alterre ;) i inglota :)
    Pora uzupełnić moja kosmetyczkę :)

    ReplyDelete
  17. mam paletke od maybelline i rowniez musze ladowac wiecej warstw, pigmentacja jest srednia, chociaz mysle ze warto, bo trzyma sie caly dzien do poznego wieczora i nic z cieniami sie nie dzieje :)
    na podklad revlon czaje sie od dluzszegi czasu, do tego ta szminka inglot... mmm :)
    pozdrawiam, obserwuje i zapraszam! ;*
    tysiatestuje.blogspot.de

    ReplyDelete
  18. Beautiful :) follow for follow ?

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger