POWODY BY POLUBIĆ SZKOŁĘ | REASON FOR LIKING SCHOOL ♡

Hejka  Witam się z wami po dłużej przerwie, za co was przepraszam. Jednak odkąd zaczęła się szkoła mam o wiele mniej wolnego czasu. Mam dużo nauki i zaczynają się powtórki przed maturą. Jestem przerażona, jak szybko czas ucieka oraz zbliżającą się wielkimi krokami maturą. Nie zawieszam jednak bloga ani kanału na YouTube. We wrześniu byłam w Karpaczu, więc niedługo zobaczycie mini vloga  

W dzisiejszym poście mam dla was powody, by polubić szkołę. Wiem, że bardzo często na nią narzekamy, bądźmy szczerzy. Jednak spędzamy tam bardzo dużo czasu i uważam, iż nie ma sensu się dołować. Chcę wam po prostu pokazać pozytywne strony "szkolnego życia". Ogólnie uważam, że nasze nastawienie może wiele zmienić. Gdy nie będziecie ciągle narzekać, zobaczycie zmianę, naprawdę. Właśnie dlatego piszę ten post. Nie mówię, że ja nigdy nie marudzę czy nie chodzę przygnębiona, bo każdy z nas ma gorsze i lepsze dni. A wy jesteście bardziej marudami, czy szukacie pozytywów?

Pamiętajcie o zostawieniu komentarza, co myślicie o takich postach i czy chcecie ich więcej. Zapraszam was także na wszystkie social media, które znajdziecie pod koniec notki oraz w zakładce "o mnie i o blogu" Jeśli post wam się spodobał, zaobserwujcie bloga. Miłej niedzieli  
Mały update: Notki znowu będą w języku polskim, ponieważ nie mam czasu na tłumaczenie, a swój angielski szlifuję na dodatkowych zajęciach.


1. Nowe znajomości

W nowym roku szkolnym, zwłaszcza gdy idziemy do nowej szkoły, możemy poznać wielu ciekawych ludzi. Wystarczy się otworzyć. Może nawet zaprzyjaźnicie się z kimś na całe życie.



2. Organizacja

Wszyscy uwielbiamy wakacje i czas wolny. Jednak po dłuższym czasie rozleniwiamy się i nudzimy. W roku szkolnym mamy rozplanowany czas. Jesteśmy bardziej zorganizowani. Na pewno większość z was ma kalendarze bądź organizery (ja również) i zapisuje wszystkie sprawdziany, kartkówki oraz co w danej chwili należy zrobić. Myślę, że jest bardzo dobre. Jeśli poukładamy sobie dzień, będziemy mieli czas na wszystko.



3. Nowa wiedza

Do szkoły chodzimy bądź co bądź, że by się uczyć i to wiedza powinna być najważniejsza (dziwnie, nie? Haha). Możecie mi wierzyć lub nie ale naprawdę nauka jest ważna. Zwłaszcza jeśli chcemy zdać jak najlepiej maturę i dostać się na studia. Niektóre przedmioty są ciekawe a inne nie. Każdy ma inne zainteresowania. Znajdźcie swój ulubiony przedmiot i bądźcie z niego najlepsi.

4. Zdrowe odżywianie.

Nie wiem jak wy, ale ja wraz z nowym rokiem szkolnym mam motywację, by zacząć zdrowiej się odżywiać. Tak samo, jak na początku roku kalendarzowego. Warto sobie stawiać nowe cele. Na pewno wyjdzie nam to na dobre.



5. Aktywny dzień 

W roku szkolnym większość z nas chodzi do szkoły i z powrotem na nogach. Jest to duży plus, bo chodzenie to również forma aktywności. W wakacje większość z nas zapewne nie uprawiała żadnego sportu (oczywiście nie wszyscy).



6. Wycieczki

Praktycznie we wszystkich szkołach są organizowane wycieczki. Uważam, są one super, ponieważ możemy pozwiedzać wiele ciekawych rzeczy, jak i spędzić czas ze znajomymi i bardziej się zintegrować.





  Kanał na YouTube: verczik
 Instagram: verczik
 Snapchat: verczikblog
 Fanpage: verczik
 Tumblr: verczikblog

18 comments:

  1. Bardzo fajny i przyjazny post :D Ja też teraz mam dużo nauki bo matura się zbliża :(


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post ♥ Z chęcią poczytam takich więcej :D Ja często narzekam, ale pewnie jak się skończy liceum to będę tęsknić.

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja w tym roku wzięłam się ostro za naukę i nie narzekam na szkołe :P
    mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nowe znajomości to jedna z najlepszych rzeczy związanych ze szkołą :) Ja na przyklad poznałam swojego chłopaka w szkole :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja już nie chodzę do szkooły i przyznam, że czasem mi tego brakuje, nawet pisania w zeszytach czy nudzenia się na lekcji i słuchania nauczycieli :) ale zdecydowanie nowe znajomości to najfajniejsza rzecz w szkole :D

    ReplyDelete
  6. Mało tych powodów :) W praktyce jest ich znacznie więcej ;) Nie przeczę jednak, że to co piszesz to fakt! Ogólnie ciekawy post i fajne zdjęcia. Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wszystko ma zawsze dobre i złe strony i to wszystko co napisałaś jest faktem :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Powiem Ci że lubię mieć wolne, ale wiem że kiedy chodzę na uczelnie to jestem bardziej zroganizowana sama nie wiem jak to wytłumaczyć. Mam w głowie zakodowany plan i wiem że musze do niego podporządkować inne sprawy. Kiedy mam wolne wszystko zostawiam na potem i nic z tego nie wychodzi :/
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete
  9. Ja tam właśnie lubię i szkołe i dni wolne. Wszystkie z tych powodu u mnie się także sprawdzają :)
    http://world-madi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. hahaha super post, swietne fakty i cudne zdjecia ! ❤️❤️

    ReplyDelete
  12. Swoją szkołę wspominam bardzo dobrze, najlepszy czas :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetny post!
    Ja często po szkole do domu idę dłuższą drogą żeby trochę " poćwiczyć " moje nogi
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fajny ciekawy post :D lubie szkole dlatego ze są znajomi i jak wspomniałas wycieczki! obserwuje ;*

    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Co prawda do szkoły juz nie chodzę, ale post super !
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. co prawda czasy szkole mam już dawno za sobą, ale miło wspominam ten okres ;) lubiłam chodzić do szkoły przede wszystkim ze względu na spotykanie ludzi, zawsze działo się coś ciekawego :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger