BACK TO SCHOOL: HAUL ♡


Hej wszystkim ♡ Jak mijają wam ostatnie dni wolności? Nie mogę uwierzyć, że już w czwartek TEN czwartek będzie rozpoczęcie roku. Nie mam pojęcia, kiedy to minęło. Jeśli chcecie uciec gdzieś, to dajcie mi znać, chętnie się przyłączę, haha. Jak większość z was wie (lub nie) idę teraz do klasy maturalnej i panicznie się boję. Postanowiłam jednak, że będę ciężko pracowała i zdam maturę, najlepiej jak potrafię. Jednak dzisiejszy post nie jest o egzaminie. Swoją drogą, jeśli chcecie notkę na temat matury i wyboru studiów koniecznie dajcie mi znać. Możecie zadawać mi pytania na ten temat.

Jak widzicie, na blogu zachodzą zmiany. Jest nowy wygląd, który nie wiem jak wam, ale mi bardzo się podoba. Przestałam numerować posty i jak widzicie, najpierw jest tekst po polsku a niżej po angielsku. Na końcu notki już zawsze będzie piosenka oraz mój filmik, a nie jak było do tej pory: albo filmik, albo jakiś utwór. Pozbyłam się również "podpisu" na końcu notki. Uważam, iż wyglądał on troszkę dziecinnie. Jest jeszcze kilka rzeczy, które chcę zmienić, ale to potem. Podoba się wam nowy wygląd?
W dzisiejszym poście chcę wam pokazać moje szkolne zakupy. Kupiłam dużo ciekawych rzeczy, dlatego mam nadzieję, że notka się komuś przyda. Większość rzeczy jest z marketów, głównie z Biedronki lub ze zwyczajnego papierniczego. Na końcu podam wam linki do toreb oraz plecaków, które bardzo mi się spodobały i są w super cenie, więc zaglądnijcie, bo warto, haha. Ok, rozpisałam się trochę. Tak się kończy pisanie posta o pierwszej w nocy...
Dajcie znać w komentarzu czy podobają się wam moje zakupy oraz, czy wy tak samo jak ja już wszystko do szkoły macie. Pamiętajcie również o zaobserwowaniu bloga i polubieniu fanpagea. Dobranoc, a raczej miłego dnia, bo pewnie opublikuję tę notkę rano jak się ogarnę 

♡ Torebka / Bag - House




♡ Zeszyty / Notebooks A5








♡ Zeszyty / Notebooks A4





♡ Notatnik / Diary



♡ Cienkopisy / Fineliners





♡ Zakreślacze / Highlighter



♡ Karteczki samoprzylepne / Sticky notes



♡ Ołówki / Pencils


♡ Długopisy /  Pens




♡ Pióro /  Quill pen


  Kanał na YouTube: verczik
 Instagram: verczik
 Snapchat: verczikblog
 Fanpage: verczik
 Tumblr: verczikblog

24 comments:

  1. Prześliczna torebka !
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. uwielbiam zakupy szkolne, a nowy wygląd jest bardzo klasyczny, super;)

    ReplyDelete
  3. Widzę zeszyty z biedronki, piątka! Ja też już powoli kończę zakupy z serii back to school. Życzę powodzenia w klasie maturalnej! Obserwujex
    http://tosia-antonina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam kupować tego typu rzeczy! Bardzo ładne zeszyty :) Nietypowe i wyróżniające się :) Ale najbardziej podoba mi się torebka - jest świetna <3 Super!

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Zeszyt z rowerem wymiata! :PP
    Torebka też świetna :PP

    ReplyDelete
  6. Zeszyty są świetne, plecak z Vans też! Jak bym nie miała innego, to już bym go zamówiła :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jaka piekna torebka <3
    https://marrstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. W moim wypadku to nie są ostatnie dni wolności, ale znam Twój ' ból '. ^^
    Dzisiaj siłownia, jutro ogar mieszkania a dalej życie pokaże :D
    Post długi ale konkretny i myślę, że przydatny.
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Milego rozpoczecia roku;)
    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  10. Aaaw, prześliczne okładki!
    Klasa maturalna? Życzę powodzenia! C:
    Do szkoły mam już praktycznie wszystko, zostały mi do kupna same szpargały, takie jak taśma czy dodatkowa linijka. C:

    przemyslenia-popsutego-kranu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jeju śliczna torba z Housa!
    też nie wiem kiedy te wakacje tak zleciały:((

    mam nadzieje ze wpadniesz:* http://nikolaa123.blogspot.com/2016/08/ciy-napoj-hibiskus.html

    ReplyDelete
  12. Ten angielski nie jest zbyt dobry. Popracuj nad językiem i dopiero wtedy pisz po angielsku w swoich postach. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Ja mam do szkoły tylko kilka zeszytów i długopisy, wystarczy mi to haha. Poza tym mam jeszcze miesiąc wakacji więc pewnie coś i tak dokupię :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękna torba :) a zeszyty w tym roku są po prostu prześliczne, aż żal, że nie potrzebuję już ich kupić do każdego z przedmiotów :D

    ReplyDelete
  15. Świetna jest ta torba ! Ten zeszyt z kawą to bym chciała, mmm.. Super post ! Będę wpadała do Ciebie częściej :)

    Zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. śliczne zeszyty. ;) teraz jest tak strasznie dużo fajnych zeszytów, że żałuję, że nie za bardzo mam je do czego używać, a i tak się często łamię i kupuję jakiś. ;) klasa maturalna brzmi poważnie, sama też swoją pamiętam całkiem nieźle i ten stres co później robić. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. cudowna torebka! <3

    zapraszam do siebie : https://mvzzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dla tych kolorowych, wzorzystych zeszycików z chęcią wróciłabym do szkoły :D

    ReplyDelete
  19. Bardzo kolorowo :D świetne robią teraz zeszyty i inne akcesoria szkolne :)

    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajny haul :D Wszystkich rzeczy używasz w szkole (hihi), więc były to dobre zakupy :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    ReplyDelete
  21. super zeszyty- bardzo inspirujące! zdjęcia cudowne ! :)) www.julliexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny post i trzymam mocno kciuk za Twoją maturę !

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger