Burgundowy top i spodenki z wysokim stanem | OOTD ♡


Witajcie kochani♡ Jak wam minął pierwszy tydzień wakacji? Ja się w końcu wyspałam i nadrobiłam zaległości "serialowe" haha. Korzystając z idealnej pogody, wybrałam się na zdjęcia. Szykuję również na kanał lookbook z wakacyjnymi stylizacjami. W dzisiejszym poście mam dla was jeden z moich ulubionych outfitów na ten czas. Od dzisiaj jak sami możecie zauważyć, notki będą pisane po polsku i po angielsku. Myślę, że to bardzo dobry pomysł i dzięki temu polepszę swoje umiejętności językowe. Mam nadzieję, że wam również ten pomysł się spodoba. W bardzo dalekiej przyszłości, gdy mój akcent będzie na granicy perfekcji, zamierzam nagrywać filmiki na YouTube również po angielsku. Jednak na razie zostańmy przy postach.
Podoba się wam stylizacja? Pamiętajcie o komentarzach i obserwacji bloga.

♡♡












bluzka / blouse - CROPP | spodenki / shorts - HOUSE | buty / shoes - DEEZEE | okulary przeciwsłoneczne / sunglasses - MOHITO | torba / bag - CCC



 Kanał na YouTube: verczik
 Instagram: verczik
 Snapchat: verczikblog
 Fanpage: verczik
 Tumblr: verczikblog

24 comments:

  1. a co to za ładne buty? :D :D masz śliczne włosy <3

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna stylizacja bluzka mega *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny ten top. Stylizacja też fajna, ale ja bym tam widziała czarne szorty wiązane z przodu tak trochę jak gorset. Wtedy byłoby mega :D Fajny pomysł z pisaniem postów również po angielsku. Sama często przypadkowo trafiam na zagraniczne blog i gdyby ktoś spoza Polski wpadł do Ciebie może zostałby na dłużej :) Ja w każdym razie zostaję.
    Zapraszam do mnie. Tematyka inna, ale myślę, że Ci się spodoba szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Genialna figura aż Ci zazdroszczę . Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia i mega pomysł z tłumaczem tekstu na angielski ;)

    ReplyDelete
  6. Super stylizacja i bardzo ładny top. Genialny pomysł z pisaniem po angielsku. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Ale piękna figura :)
    Sliczny top!
    Pozdrawiam :)
    Duusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz piękną sylwetkę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mi stylizacja podoba się, a zwłaszcza buty :D Jeśli chodzi o pisanie postów w 2 językach to ja jest za! Sama też chciałabym pisać posty po polsku jak i po angielsku jednak jeszcze nie idzie mi tak dobrze z angielskim jak Tobie haha!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  10. Cudowna stylizacja i śliczne zdjęcia :) Świetny post!
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://diamooondgirl.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Przepiękna jesteś ! Wspaniałe włosy ! Stylówka genialna, mega buty ! No i do twarzy Ci w kolorze czerwieni. :-)
    mhttp://maaribella.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sesja bardzo mi się podoba ^^ Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/07/adrian-peda.html

    ReplyDelete
  13. Mam to samo! W wakacje cały czas albo śpię, albo oglądam seriale. Super pomysł na pisanie notek po angielsku, myślę, że przyciągnie to wielu nowych obserwujących. W całej stylizacji najmniej podobają mi się szorty, jakaś fajna spódniczka i śmiało mogłabym sama się tak ubrać, choć jestem troszkę "większa" od Ciebie haha :) Obserwuję! :)
    majazurawek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Stylizacja bardzo fajna tylko buty mi nie do końca pasują..

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie zestawy!
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  16. Ślicznie ♥♥♥ Spodenki pięknie na Tobie wyglądają, idealnie podkreślają figurę ♥♥♥ Wiązania na butach uwielbiam ♥♥♥
    Miłego dnia

    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czercie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    super top i świetne baletki- swoją drogą hitowy model w tym sezonie- świetny wybor <3

    a pięknych wlosow, meeeega zazdroszczę <3

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja, uwielbiam spodenki z wysokim stanem :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. No burgundem to ja tego nie nazwę ;-; xd

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger