Gray dress & pink sneakers.


Hej kochani! Wracam po miesięcznej przerwie. Nie miałam ostatnio czasu, by pisać notki, za co was przepraszam. Od teraz notki będą znowu pojawiały się regularnie.
W dzisiejszym poście mam dla was outfit, który jest bardzo wygodny a do tego uroczy. Wybrałam moje ulubione kolory: szary i pudrowy różowy.
Zdjęcia zrobiła moja przyjaciółka. W parku, w którym byłyśmy, jest naprawdę ładnie, zwłaszcza o tej porze roku, gdy wszystko jest zielone. Myślę, że zdjęcia, jak i stylizacja spodobają się wam tak jak mi :)









Co myślicie o stylizacji? Podobają się wam zdjęcia? Pamiętajcie o komentowaniu i obserwowaniu bloga ;) Zapraszam was również na mój kanał na yt, instagrama oraz snapchata. Mam zamiar dodać notkę na temat zdrowego odżywiania lub ćwiczeń. Możenie napisać, czy jesteście zainteresowani takim postem. Miłej niedzieli!


Kanał na YouTube: verczik
Instagram: verczik
Snapchat: verczikblog
Fanpage: verczik
Tumblr: verczikblog

21 comments:

  1. Śliczna sukienka! Zwiewna i idealna na aktualną pogodę ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia. :)
    Myślę, że post o zdrowym odżywianiu jak i o ćwiczeniach jest dobrym pomysłem. Mamy lato, i każda z nas chciałaby jak najwięcej wskazówek, aby nasze ciało wyglądało jeszcze lepiej :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Świetna sukienka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajna luźna stylizacja jak i połączenie kolorów które lubię :)
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Prześlicznie wyglądasz kochana ♥

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Idealne zdjęcia. Zmysłowe, z odrobiną "seksu" i wyrafinowania w nim, klawo ;)

    ReplyDelete
  7. Prosto i pieknie, czego chcieć wiecej :)
    Cudowny jest odcień twoich butów, taki delikatny, idealnie kontrastuje z tą jakże prostą, ale nawet elegancka sukienką :))
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  8. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :3
    Super stylizacja :D
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia :* Śliczny naszyjnik!
    Pozdrawiam :)
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com lub atramentownia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękna, letnia stylizacja!
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Letnia lekka urocza i prosta stylizacja!:)
    Uwielbiam takie o to właśnie sukieneczki nic mi nie przeszkadza nie stresuje się ze zjem loda i brzuszek będzie widać :)
    Śliczne zdjęcia ;*

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    ReplyDelete
  12. W blogowaniu czasem potrzebne są przerwy. Co do stylizacji podoba mi się łączenie sukienek z trampkami, fajnie się to prezentuje. Super!
    Obserwuję- podoba mi się.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękna stylizacja wszystko w moim stylu ;) Wszystko jest super ślicznie się prezentuje. Zapraszam do mnie :) kotosiaiblondi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczna jest ta sukienka taka prosta :)

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz ślicznie! A krajobraz przepiękny, oczywiście ty prezentujesz się najlepiej ;)
    zapraszam https://monica280497.blogspot.com/2016/06/dress-on-beach.html

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna stylizacja, gdzie kupiłaś buty? Mają bardzo ładny kolor.
    dorisssblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczna stylizacja
    A na tle tego parku ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger