Haul kosmetyczny: Rossman -49 procent.


Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z czymś, czego dano na blogu nie było: haulem kosmetycznym. Jak pewnie większość wie w Rossmanie były promocje minus 49 procent na kosmetyki do makijażu twarzy, oczu, ust i paznokci. Kupiłam sobie kilka ciekawych kosmetyków i stwierdziłam, że się z wami nimi podzielę oraz napiszę mini recenzje. Może moja opinia przyda wam się na następne promocje.

1. Podkład Bourjois healthy mix w odcieniu light vanilla.
O produkcie tym czytałam same pozytywne opinie, więc stwierdziłam, iż sama chcę go przetestować. Jednak jego normalna cena troskę mnie zniechęcała, a i tak podkładu nie używam na co dzień, dlatego poczekałam na promocje. Jestem z tego podkładu zadowolona. Mimo że dobrze kryje, jest lekki i nie zapycha. Ma bardzo przyjemny zapach. Odcień idealnie trafiłam do mojej karnacji. Kosmetyk ten możecie zobaczyć w "akcji" tutaj: klik


2. Puder Astor mattitude 002 porcelain.
Z tego kosmetyku też jestem w sumie zadowolona, jednak myślałam, że będzie on lepszy. Zawsze używałam pudru Stay Matte i chciałam spróbować nowego. Puder z Astora nie sprawdził się tak dobrze na mojej cerze, jak ten z Rimmela a jest od niego droższy. Jeśli wy nie macie problemów ze strefą T to spokojnie na waszej skórze będzie sprawował się dobrze.


3. Korektor Astor perfect stay 24h 002 sand
Produkt ten kupiłam z polecenia przyjaciółki. Uważam, iż naprawdę jest świetny. Sińce pod oczami i wypryski (oczywiście nie jakieś wulkany, haha) zakrywa świetnie. Moja cera bardzo polubiła się z tym kosmetykiem. Jest jasny, więc fajnie nam oczy rozświetla. Korektor jak najbardziej na tak.


4. Kredka do oczu Max Factor kohl pencil 030 brown
Kredkę z Max Factora używałam już wcześniej, tyle że biała i byłam z niej zadowolona, dlatego też brązową kredkę wybrałam z tej właśnie firmy. Wygodnie maluje się nimi oczy. Nie są ani za twarde, ani za miękkie. Długo też trzymają się na oku, są trwałe.



5. Eyeliner Manhatan eyemazing liner
Zawsze moje kreski robiłam eyelinerem w pędzelku i nie wycodziły one za piękne, więc postanowiłam kupić sobie kosmetyk ten w pisaku. Jest mi o wiele łatwiej robić kreski. Wiadomo, że każdy woli co innego, lecz w moim przypadku pisak górą. Co do produktu, jest on trwały, ma wygodną końcówkę i tani a po promocji już całkiem. Jeśli macie problemy z namalowaniem idealnej kreski to polecam ten eyeliner.



6. Kredka do brwi Maybelline New York master shape brown pencil
Jest to moja pierwsza kredka do brwi. Zawsze nakładałam sam cień. Kredkę kupiłam z myślą zrobienia kształtu. Z drugiej strony mamy szczoteczkę, którą możemy rozczesać brwi. Produkt jest naprawdę dobry. Łatwo nią rysować.




7. Paletka cieni Astor eye artist 720 rock show in London
Cienie kupiłam z myślą o wieczorowym makijażu, na specjalne okazje, ponieważ na co dzień są to zbyt ciemnie kolory. Nie miałam jeszcze okazji ich używać oprócz czarnego cienia. Jest dobrze na pigmentowany oraz łatwo się blenduje. Gorzej z trwałością. Jeśli chcemy umalować się nimi na całonocną imprezę, to do rana niestety nie wytrzymają.



8. Lakier do paznokci Wibo 1 coat manicure
Kolor tego lakieru od razu mi się spodobał. Od dawna właśnie taki odcień chciałam, dlatego go kupiłam. Nie miałam jeszcze okazji go użyć, lecz słyszałam, że lakiery z Wibo są dobre. Jakie wy macie zdanie na ich temat?



9. Szminka Eveline color edition 721 pink obsession
Szminek mam bardzo mało, dlatego że na co dzień rzadko maluję usta. Stwierdziłam, że potrzebuję jednak trochę więcej tych szminek, dlatego promocje bardzo mi się przydały. Wybrałam śliczny różowy kolor. Myślę, że będzie idealna na wiosnę oraz lato. Pomadka ma przyjemny zapach i ładnie prezentuje się na ustach.



10. Szminka Eveline aqua platinum 478
Ostatnim już kosmetykiem, który kupiłam, jest szminka z tej samej firmy. Tym razem wybrałam bardziej neutralny kolor. Na zdjęciu nie wygląda jak w rzeczywistości. Jest to taki nudziakowy kolor lekko wpadający w jasny brąz. Bardzo ładnie wygląda na ustach i również przyjemnie pachnie.




A wy co kupiliście na promocjach? Używaliście któregoś z tych kosmetyków? Napiszcie mi w komentarzu. Jeśli chcecie być na bieżąco, zachęcam do obserwacji bloga i polajkowania fanpage'a. Na moim kanale również pojawi się filmik z haulem, zapraszam do oglądania!

Kanał na YouTube: verczik
Instagram: verczik
Snapchat: verczikblog
Fanpage: verczik
Tumblr: verczikblog

31 comments:

  1. Szminka w odcieniu Pink Obsession jest przepiękna ;)
    Ja na promocji nie szalałam i kupiłam tylko dwa produkty ;)

    ReplyDelete
  2. Ta szminka w złotym opakowaniu na przepiękny kolor. Nie znam produktów di ust tej firmy.

    ReplyDelete
  3. świetny haul kosmetyczny! :)
    Ta szminka ma cudowny kolor,chyba sama się na nią skuszę ;)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zakupy, ja kupiłam tylko swój ulubiony podkład i tusz :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Świetny haul
    Ja także skorzystałam z promocji i nakupowalam lakierów do paznokci ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Różowa szminka jest cudowna. Masz do polecenia jakieś w kolorach brązu/beżu?
    Zapraszam - http://mysteryworldx.blogspot.com/
    To dopiero początek, więc każdy komentarz jest mile widziany XD

    ReplyDelete
  7. Fajne produkty wybrałas i muszę przyznać , że trochę ich jest ;) Ja również kupiłam kilka kosmetyków na promocji !

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mam ten lakier ♥ i jest cudowny :* Bardzo mnie zaciekawiła szminka i cudowne rzeczy <3
    http://swiat-oliwki.blogspot.com/2016/05/galaktyczne-myda.html

    ReplyDelete
  9. Mam taką samą paletę i jest cudowna. Bardzo fajna szminka śliczny kolorek

    ReplyDelete
  10. Jaka szmineczka <3 Ahh :D
    Lubię ten podkład ;)

    ReplyDelete
  11. Mam ten podkład, jest super :*
    Bardzo fajny post, pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
  12. Świetny post!! Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. świetne nowości ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne rzeczy upolowałaś :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  15. Post fajny a te rzeczy bardzo fajne

    ReplyDelete
  16. Jeśli chodzi o podkład to też słyszałam o nim dużo dobrego wiec możliwe, że skuszę się na następnych promocjach (to sobie poczekam haha!). Co do korektora to już go miałam i muszę przyznać, że nie zakrywał moich bardzo dużych, fioletowych sińców pod oczami. Jednak jest wydajny co jest plusem :D
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo dużo rzeczy pokrywa się z tym, co sama kupiłam, moim zdaniem wybrałaś świetne produkty! Ah ta rossmannowa promocja :)

    ReplyDelete
  18. Chyba wypróbuję ten korektor, już kolejny raz go widzę :)

    ReplyDelete
  19. Próbowałam tego podkładu i nie sprawdził się u mnie. Nadal szukam czegoś idealnego do mojej suchej skóry i do tej pory tylko Wake Me Up wypadł dobrze, a na moją skalę wręcz wspaniale. Muszę wypróbować kredkę do brwi, bo cienie już mi się znudziły

    Ściskam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  20. healthy mix stosuję latem, bo w zimie dla mnie jest troszeczkę za ciemny :(

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam lakiery od Wibo 1 coat manicure sama mam ich pełno :D
    Kolor świetny który masz sama ostatnio taki kupiłam
    Super post :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. ta pierwsza szminka ma cudny kolor *-*

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne nowości :) Niektóre produkty sama bym zakupiła! OBSERWUJE :)

    I zapraszam do wzajemnej obserwacji do siebie :)
    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super post ! Podoba mi się ! Może zaobserwujemy ? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.vvbre.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Na moim blogu jest podobny post, więc na ten temat nie będę się rozpisywać. Wydaje mi się, że kupiłaś raczej dobre rzeczy i będziesz z nich zadowolona :)

    ReplyDelete
  26. Sama kupiłam sobie dość sporo rzeczy :)
    Mam również ten korektor z ASTOR
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajny post, zainteresowało mnie kilka kosmetyków, szczególnie ten korektor! Dużo o nim słyszałam i chyba pora go przetestować :))

    roksanakalinowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Tyle kosmetyków, że aż pułek zbraknie na te makijaże.

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger