♡ Zdrowe owsiane ciasteczka | Bez cukru i mąki ♡


Hejka! Tak jak pisałam w poprzedniej notce, dzisiaj przychodzę do was z przepisem na zdrowe ciasteczka owsiane bez cukru i mąki. Są one bardzo proste i szybkie w wykonaniu a do tego przepyszne. Na moim kanale jest również filmik jak krok po kroku wykonać te ciasteczka.

Składniki:






Wykonanie:
  1. W misce rozgniatamy widelcem banany.
  2.  Do powstałej "papki" wsypujemy pozostałe składniki oraz dokładnie mieszamy.
  3. Jeśli składniki się nam nie połączyły dodajemy więcej jogurtu naturalnego.
  4. Z naszego ciasta formujemy kształt ciasteczek i układamy je na wyłożoną papierem do pieczenia blaszkę.
  5. Ciastka pieczemy przez 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

Smacznego ♡






Lubicie owsiane ciasteczka? Dajcie znać w komentarzach. Jeśli post się wam spodobał nie zapomnijcie o obserwacji bloga i polajkowania fanpagea, by być na bieżąco.


Kanał na YouTube: verczik
Instagram: verczik
Snapchat: verczikblog
Fanpage: verczik
Tumblr: verczikblog


30 comments:

  1. mmmmmm pysznie to wygląda i wspaniały post, aż mi się chce teraz jeść jak je zobaczyłam mmmm :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  2. Jak byłam na diecie białkowej to tworzyłam podobne ciasteczka. Chętnie wypróbuję Twój przepis :)

    ReplyDelete
  3. Wyglądają bardzo smacznie :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  4. Super przepis!
    Ogólnie to nie przepadam za takim jedzeniem, ale może kiedyś się skuszę :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wyglądają przepysznie!<33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie owsiane eksperymenty :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  7. Ciasteczka wyglądają przepysznie :) napewno w wolnym czasie wypróbuję przepis :)
    Dałam obs i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko <3
    Mój Blog - KLIK! <3

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądają, robiłam podobne, ale one były z cukrem, a twoje są zdrowsze ;)
    dorisssblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wykorzystam ten przepis na pewno, muszą być pyszne! :3
    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądają pysznie i zdrowo <3

    ReplyDelete
  11. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pyszności kochana ♥

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Proste i genialne, zrobię jutro albo w czwartek :)

    ReplyDelete
  14. Ciastka na pewno są pyszne
    Świetny przepis
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super wyglądają :)
    Zdrowe i proste! Rewelacja :)

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądają i napewno tak samo smakują! :) jutro sama takie zrobie :)

    izkaelo.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. O mniaaaaam ale mi teraz smaka narobiłaś :3 ♥

    ReplyDelete
  18. Mmm! Uwielbiam takie połączenia! Chyba jutro zrobię!
    http://written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ciasteczka wyglądają przepysznie, napewno upieczemy! Fajnie, że też zrobiłaś filmik! :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wyglądają świetnie ^^ Na pewno niedługo je zrobię <3
    pozdrawiam :*
    karollayn.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mniaam
    Aż sobie przypomniałam ze jestem głodna haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mniaam
    Aż sobie przypomniałam ze jestem głodna haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. na pewno są przepyszne, uwielbiam banany i żurawinę więc myślę, że spróbuje je zrobić. mam nadzieje że wyjdą ;D
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na bloga 21-letniej mamy http://creamshine.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  24. Wyglądają smakowicie ale i zapewne tak samo smakują !! ♥♥ Wiem co następnym razem zrobię :)

    Zapraszam do siebie http://seemixieblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądają! Do tego zdrowe! Z pewnością wykorzystam przepis!
    kacikkkociary.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wyglądają pysznie :)
    Chyba się skuszę i je wypróbuję :)
    Obserwuję dzoanablog.blogspot.com

    PS. Nominowałam Cię do LBA. Więcej szczegółów u mnie

    ReplyDelete
  27. właśnie jestem na diecie i poszukuje właśnie takich fajnych dietetycznych przekąsek, na pewno wypróbuje je! :D

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger