Bananowe fit pancakes


Hej! Dzisiaj przychodzę do was z przepisem na zdrowe bananowe pancakes. Są one bardzo łatwe i szybkie w wykonaniu i co najważniejsze- pyszne! Mam nadzieję, że pokochacie je tak jak ja. No to zaczynamy.
Składniki

  1. Jedno jajko.
  2. Trzy łyżki mąki pełnoziarnistej.
  3. Jeden dojrzały banan.
  4. 40 ml mleka.
  5. Pół łyżeczki proszku do pieczenia.
  6. Pół łyżeczki cynamonu.
  7. Łyżeczka cukru waniliowego.
  8. 8. Ulubione dodatki (u mnie kiwi i płatki migdałów)
Wykonanie
Trzepaczką mieszamy jajko z mlekiem. Wsypujemy wszystkie suche składniki. Mieszamy dokładnie. W osobnej misce rozgniatamy banana widelcem i dodajemy go do reszty składników. Wszystko razem mieszamy. Smażymy na małej ilości oleju. Zawsze gotowe placuszki owijam papierem kuchennym, by odsączyć tłuszcz. Na koniec dodajemy owoce i gotowe.
Smacznego!








Lubicie takie śniadanka? Jakie są wasze ulubione zdrowe dania? Jeśli zrobicie te naleśniki, to dajcie mi znać czy wam też smakowały tak jak mi. Zachęcam was do komentowania i obserwowania bloga. Sprawiacie mi tym mega radość. Zapraszam was też na mojego instagrama i snapchata. Nazwy są poniżej. Miłej niedzieli i smacznego ;)
instagramtumblr♥snapchat: verczikblog

34 comments:

  1. Wyglądają naprawdę przepysznie *.*
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Na pewno są zdrowsze niż zwykłe!
    Genialnie wyglądają!

    ReplyDelete
  3. Super!! Na pewno wypróbuje :)

    Zapraszam do siebie
    http://alleynaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądają smacznie. Może kiedyś spróbuje :)

    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ooooj gdyby ktoś mi przygotowywal takie śniadanka, to po stópkach bym go całowała hihiihi
    ale ja niestety rano nie mam na to czasu, zawsze celebruję każdą minutę spania dłużej, więc sniadania przygotowuję na szybko, byle jakie, by szybko zjeść i jak najszybciej lecieć do pracy :/
    Ale wyglądają nie dość, że przepysznie, to jeszcze przepięknie !
    Może zacznę przygotowywać sobie takie kolacje, wtedy zawsze mam więcej czasu :) hihihi

    udanej niedzieli :)
    Daria

    ReplyDelete
  6. Wyglada prze pysznie !:) musze spróbować :)
    Bardzo fajny blog :)
    Zaobserwuje :):*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , trochę kosmetykow , DIY , testów :)
    http://meziigirl.blogspot.com/2016/01/diy-swieczki-oreo-hej-dzis-zapraszam.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Mniaaaaaam! Wygląda pysznie i na pewno wypróbuję ten przepis ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądają przeeepysznie. Kiedyś robiłam pancakes, ale zdecydowanie nie były "fit" haha
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Nie no wyglądają świetnie ! Na pewno jutro je zrobię !
    Zapraszam na nowy post !
    A w nim tutorial zeebroweeego makijażu <3
    http://nononomx.blogspot.com/2016/01/makeup-by-nononomx-2.html

    ReplyDelete
  10. Świetny wpis, przepis na pewno wypróbuję!
    Karolina https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Aż narobiłas mi apetytu tym postem *-*
    Zapraszam do mnie
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wyglądają cudownie! A jak coś ma w sobie banana to musi być pyszne :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wygląda bardzo smakowicie ! Muszę spróbować tego przepisu :D Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Placuszki są bardzo apetyczne :)

    ReplyDelete
  15. Mm, może rano sobie je zrobię, bo wyglądają przepysznie!!
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  16. Wyglądają smakowicie. Zrezygnowałabym jednak z cynamonu ;)

    ReplyDelete
  17. Jak to smacznie wyglada 😊
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    ReplyDelete
  18. Aww this looks so appetizing, and I love kiwi...

    besos,
    M
    The Flower Duet

    ReplyDelete
  19. Super To Wygląda :) Napewno Skorzystam :)

    ReplyDelete
  20. mmmmm wygląda smacznie napewno spróbuję

    ReplyDelete
  21. Mmm...uwielbiam takie pyszne sniadanka!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Przepis jest dobry. Podoba mi się w nim brak cukru. Z łatwością zwykły cukier biały zastąpimy świeżutką fruktozą. Odwiedź też mojego bloga :) http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mniam! Wygląda pysznie :) Ja uwielbiam naleśniki z bananami nutellą i kiwi żeby nie było zbyt słodko no i bita śmietana ale może wypróbuję i Twój przepis :)

    ReplyDelete
  24. Wygląda świetnie,muszę spróbować.Ja sobie często robię banana zmiksowanego z czekoladą :)
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Fajnie to wygląda ! Kiedys musze spróbowac :*

    pozdrawiam Nikola!

    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Kiedyś też widziałam przepis na czekoladowe placuszki. Myślę, że odrobina kakao do tych bananów i naleśniki byłyby dużo smaczniejsze (dla mnie, bo same banany mnie mulą) :D
    Mój blog | Mój fanpage

    ReplyDelete
  27. Smakowite!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Biorę się za przygotowanie! Dziękuję za pomysł na śniadanie :)
    outdisturb.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Wyglądają przepysznie! :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger