Ulubieńcy zimy 2015/2016.


Witam was w 2016 roku! Nie wierzę, że ten czas tak szybko leci. Mamy kolejny nowy rok. Z tej okazji chciałam wam życzyć przede wszystkim radości z życia, zdrowia, spełniania marzeń, wytrwałości w dążeniu do celu, miłości i wszystkiego czego sobie tam jeszcze życzycie (Troszkę spóźnione  te życzenia, wiem :P) ! Dzisiaj przychodzę do was z troszkę innym postem. Będą to ulubieńcy zimy, która wciąż trwa a u nas dopiero co, spadł śnieg.

Ulubieńcy 
Na początek coś z naszej szafy. Każdy z nas na pewno ma chociaż jeden cieplutki sweter. W tym sezonie mam trzy ulubione: pudrowy różowy, włochaty lawendowy oraz szary, który mogliście zobaczyć tutaj. Z pozostałymi wkrótce pojawią się stylizacje.


1. H&M | 2. House | 3. Cropp.

W zimie nie wychodzę z domu bez czapki i ciepłych rękawiczek. Są one w moim ulubionym kolorze: pudrowych różowym. Czapka typu fluffy od razu wpadła mi w oko, chociaż na zdjęciu nie wygląda tak ładnie.


1. Czapka: House | 2. Rękawiczki: Cropp

Gdy temperatury są ujemne, w mojej torbie nie może zabraknąć pomadki ochronnej. Moje ulubione już od ponad roku to Baby Lips z Maybelline New York. Mają różne zapachy, jednak ostatnio używam cały czas miętowej.


Zimą używam szminek w ciemnym kolorze, najczęściej różne odcienie czerwieni. Ostatnio kupiłam sobie swoją pierwszą konturówkę Revlon Color Stay- red. Pisałam wam o niej tutaj. Użyłam jej na sylwestra i spisała się bardzo dobrze. Jest dostępna w Rossmanie.


Następnym ulubieńcem są świece zapachowe. Dostałam od "Mikołaja" świeczkę o zapachu czekolada i wiśnia. Zapach jak dla mnie jest śliczny. Polecam wam ją. Niestety tak jak napisałam jest to prezent więc nie wiem, w jakim sklepie ją dostaniecie.


Wieczorami  bardzo lubię czytać książki. Polecam wam mój prezent mikołajkowy: "Love Style Life". Książka jest naprawdę warta przeczytania. Nie będę wam zdradzać o czym jest. Powiem tylko tyle: musicie ją przeczytać. Znajdziecie ją w Empiku.


Moim must have jest suchy szampon, który wiele razy mnie uratował. Zimą, rano nie mamy możliwości umyć włosów rano (chyba, że chcecie być chore), używam właśnie suchego szamponu. Mój faworyt to Batiste, dostępny np. w Douglasie.


To by było na tyle w dzisiejszym poście. Jacy są wasi ulubieńcy zimowi? Używacie którąś z tych rzeczy? Zachęcam do komentowania oraz obserwowania bloga. Kolejna notka niedługo. Zapraszam również na fanpage'a oraz mojego Instagrama. Miłego dnia!

instagramtumblr♥snapchat: verczikblog

34 comments:

  1. Zgadzam się z ulubieńcami w 100% a szampon jest dostępny również w rossmanie :)

    ReplyDelete
  2. Wszystko świetne! A zdjecia geeenialne! Lubię oglądać takie rozjśnione wyraźne zdjęcia z pastelowymi i różowymi rzeczami :3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Te zdjęcia są mega słodkie ♥ Ta konturówka z Revlona wygląda bardzo kusząco :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ale u Ciebie różowo :) sweterki świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się, że u ciebie tak różowo. Zgadzam się z pomadkami i suchym szamponem, jednak reszty nie próbowałam. :/ Czuję, że jeszcze nie raz tu wpadnę . Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  6. Pudrowy róż to jeden z najlepszych kolorów <3

    wikimaniaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post 😍 a sweterki i rękawiczki są najlepsze z tego wszystkiego!! Super :*
    Zapraszam również do siebie :)
    http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  8. Widać bardzo dużo pudrowego różu, uwielbiam ten kolor. Świeczki Yankee Candle są świetne! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. uwielbiam takie kolorki pastelowe :)
    Pozdrawiam.

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  10. Świetni ulubieńcy, ciepłe puchate sweterki to również mój zimowy faworyt :) muszę ci powiedzieć że masz cudownie słodkie rękawiczki ^^ ja mam czarne z wyszytymi białymi kościami. No i oczywiście pomadka ochrona must have! ja używam wazelinki z avonu, również skuteczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajny post ! Obserwuję mam nadzieję ze właśnie dz do mnie ;* zapraszam

    ReplyDelete
  12. cieplusie sweterki to zdecydowanie najlepsza opcja na...taką pogodę :3
    fajni ulubieńcy jestem ciekawa czy na moich włosach sparwdziłby się suchy szampon.
    Pisz dalej myszko ;* czekam na kolejny post :D a zdjęcia suuper <3

    ReplyDelete
  13. nigdy nie miałam suchych szamponów :O
    byajina.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Baby lips to fioletowe jest w takim świetnym uniwersalnym kolorze. Świetne akcesoria. Na książkę się jeszcze nie natknęłam a szkoda bo pewnie bym ją przeczytała.
    Pozdrawiam :)
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetni ulubieńcy :D Brakuje mi takiej świeczki na zime :p muszę się po nią w końcu wybrać, bo aż wstyd nie mieć haha :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Przepiękne zdjęcia,jestem pod wrażeniem:)
    Rękawiczki są cudowne<3
    Pomadkę z Maybelline mam i lubię:)
    Zapraszam do mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świeczka wygląda tak ładnie, że chyba postaram się poszukać ją na własną rękę :) Zastanawiałam się nad tą książką, ale stwierdziłam, że wolę kupić Elementarz Stylu Kasi Tusk, który wydaję mi się być ciekawszy. A suchy szampon z Batiste to mój ulubieniec już od roku :* Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! Będę zaglądać tutaj częściej :*
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    ReplyDelete
  18. Jakie cudowne czapki i rękawiczki, bardzo podoba mi się kolor :) Takie ciepłe rzeczy są najlepsze na zimę. Ja w tym roku postawiłam na futerkowe rzeczy i też się sprawdzają
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja też uwielbiam czytać książki,chociaż o tej którą prezentujesz nie słyszałam :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cudowny wybór ulubieńców! ♥ Te sweterki są boskie!
    cieszsiechwila-ld.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świeczkę dostaniemy w biedronce o ile jeszcze jest ! Ja polecam również waniliową którą uwielbiam ale niestety to wersja limitowana :C
    http://indywidualnie123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam te suche szampony :D
    Piękne rękawiczki! <3
    Świetni ulubieńcy :))
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetni ulubieńcy i rewelacyjne zdjęcia, zapraszam adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  24. Też uwielbiam BabyLips <3 Świetny post!

    ReplyDelete
  25. Sweter świetny, a pomadki kocham! A jeżeli chodzi o książkę to jeszcze nie czytałam :(
    http://tornadomysli.blogspot.com
    Obserwuję :))

    ReplyDelete
  26. aż man ochotę ubrać taki puchaty sweterek 😍😍😍
    www.stawarka.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. kochane rękawiczki <3
    zapraszam do mnie! http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/co-dostaam-na-swieta.html

    ReplyDelete
  28. Wow, masz mega ciekawego bloga, przyjemnie się czyta Twoje wpisy i ogląda Twoje zdjęcia<3 Mega!

    Aż 5 nowych wpisów u mnie, zapraszam: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/
    OBS?

    ReplyDelete
  29. bardzo fajni zimowi Ulubieńcy!

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam ciepłe swetry i rękawiczki, nie wyobrażam sobie bez tego zimy :) Suche szampony u mnie się niestety nie sprawdzają, natomiast książkę "Love x Style x Life" z chęcią bym przeczytała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) http://juicy-raspberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jakie cudne kolory! jak weszlam na bloga i zobaczylam ten post to myslalam, ze zdjecia wzielas z tumblr. bardzo ladny efekt. a co do suchego szamponu - tez go uwielbiam! chociaz ja preferuje wersje o zapachu wisni.
    pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Za suchymi szamponami nie przepadam... A jeśli rano umyję włosy i porządnie je wysuszę to wcale nie jestem chora. :) Książkę "Love, Style, Life" koniecznie muszę przeczytać! Ja również zimą lubię ciemne pomadki. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Chyba skuszę się na tą książkę ponieważ wygląda bardzo zachęcająco :) Również używam pomadek baby lips, niedługo na moim blogu pojawi sie DIY na to jak zrobić te balsamy samemu.

    Zapraszam do siebie :)
    http://alleynaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. genialny post!! zapraszam na mojego bloga: http://secretsoflifedreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger