Winter outfit: khaki jeans & grey sweater ❄️ | Christmas time


Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do was z outfitem na zimę. W weekend byłam z koleżanką we Wrocławiu i korzystając z cudownej pogody, zrobiłyśmy zdjęcia. Co do ubrań to mam na sobie cieplutki siwy sweter oraz spodnie khaki. Są to ostatnio moje dwa ulubione kolory. Oprócz stylizacji mam dla was kilka świątecznych zdjęć, które zrobiłam w ostatnim czasie. Uwielbiam ten nastrój, który panuje w domu, w szkole, w sklepach... Mam nadzieję, że zdjęcia i notka wam się spodobają.















Co myślicie o stylizacji? Podobają się wam zdjęcia? Lubicie ten klimat? Piszcie w komentarzach. Jeśli chcecie więcej świątecznych zdjęć to zapraszam na mojego instagrama oraz snapchata, którego specjalnie dla was założyłam. Zachęcam do obserwowania bloga i na fanpagea. Będzie mi naprawdę miło. Wszystkie nazwy, linki znajdziecie jak zawsze na końcu posta oraz po prawej stronie. W czwartek bądź w środę nowa notka: Get ready with me, także zaglądajcie częściej. Jutro już ostatni dzień w szkole w tym roku, z czego bardzo się cieszę! Miłego wieczoru ;)
instagramtumblr♥snapchat: verczikblog

27 comments:

  1. piękne zdjęcia. strasznie podoba mi się outfit i sceneria ♥
    andszei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! :D Uwielbiam takie klimaty <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękny outfit, idealny na zimę! A zdjęcia cudowne :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię taki świąteczny klimat. Ślicznie wyglądasz, jesteś baardzo szczuplutka :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie klimatyczne posty :D już czekam na kolejną notkę :3

    ReplyDelete
  7. Ojej Wrocław, moje ulubione miasto!-szczególnie w okresie świątecznym ❤️
    Świetna stylizacja i piękne zdjęcia ;) wszędzie szukam szala podobnego do twojego ;p
    typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia są świetne i ich klimat! Brakuje tylko śniegu! Ja bardzo mocno wyczekuję śniegu, ale myślę, że się nie doczekam, bo teraz u mnie pada tak samo jak przez ostatni miesiąc.. Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  9. Ilove Wroclaw <3! Bardzo ciekawa stylizacja i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i obserwuje Domi-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia :)
    Skąd szalik bo bardzo mi się spodobał?

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia!:) Stylizacja bardzo ładna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się sweter.
    Super zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczny szaliczek:)
    nathvalie

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia . Najbardziej ze stylizacji podoba mi się sweter i kurtka ale reszta jest równie ładna. Zapraszam do siebie www.szalonaa-ja.blogspot.com Oczywiście obserwuje :)

    ReplyDelete
  15. Te zdjecie butow jest cudowne ! Bardzo ładny sweter :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajne zdjęcia! Muszę się w końcu wybrać do Wrocławia. :) Obserwuję.

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, i śliczna stylizacja <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny post i zdjęcia!
    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super stylizacja a zdjęcia pełna profeska :)

    ReplyDelete
  20. Świetna stylówa! :* Tak trzymaj:*

    Pozdrawiam:*

    http://moje-manie.bloog.pl

    ReplyDelete
  21. Chciałabym umieć robić takie cudne zdjęcia :) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  22. Fajne zdjęcia :)
    mój blog --->http://wiczka12.blogspot.com/

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger