Inspiracje zimowe

Hejka! Witam was w najpiękniejszym miesiącu w roku- w grudniu. Uwielbiam ten czas w roku. Święta, ciepłe sweterki, świeczki, gorąca czekolada, śnieg za oknem... Niestety u mnie śniegu nie ma. Mogę jedynie podziwiać zdjęcia, haha. Pomyślałam sobie, że pokażę wam, co mnie inspiruje. Przeglądając tumblra bądź we heart it możemy zobaczyć wiele cudownych zdjęć. Nie mogłam się zdecydować, które wybrać, ale w końcu mi się udało. Mam nadzieję, że was te zdjęcia również zainspirują. Jak wyglądają wasze przygotowania do świąt? Lubicie posty z inspiracjami? Chcecie ich więcej na blogu? Koniecznie dajcie mi znać.



instagramtumblr♥snapchat: verczikblog


21 comments:

  1. Ja tak szczerze nie lubię świąt, jestem sceptycznie do nich nastawiona. To błoto, noc tak naprawdę o szesnastej i zimnooo. Ale za to święta kocham <3 pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny poscik :>
    też uwielbiam przeglądać i szukać ładnych zdjęć na tumblrze, zwłaszcza twoje ;p

    ReplyDelete
  3. jestem za większą ilością inspiracji! ♥

    ReplyDelete
  4. cudowny klimat tych zdjęć! inspirująca sklejka! <3

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam grudzień i święta! Święte zdjęcia! Uwielbiam takie!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pomadki z Maca mają świetne kolory, mogłabym taką dostać na gwiazdkę ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. marzę o pomadce z maca, podobno każda beauty blogerka powinna taką mieć - oby mój chłopak nie pominął tego faktu! ;)
    super blog! Fajnie , że notki urozmaicasz dużą ilością zdjęć, które inspirują.

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam zimowe inspiracje! Ooo moja fav piosenka :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne inspiracje, wszystkie obrazki przypadły mi do gustu :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Blog mi się bardzo spodobał ;) zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    zdjęcie pomadek z z maca mnie kupiło nie wiem czemu
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie lubię świąt więc osobiście unikam jakichkolwiek przygotowań. Posty z inspiracjami uwielbiam, dlatego jest za tym, żeby było ich więcej :)
    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowne inspiracje. Uwielbiam przeglądać weheartit lub tumblra w poszukiwaniu takich obrazków ♥ I też uwielbiam swetry i czekoladę! Szkoda, że nie ma śniegu :(
    Ania Podlecka - klik!

    ReplyDelete
  13. O tak, to zdecydowanie najlepszy czas w ciagu roku!
    Cudowne inspiracje <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Grudzień to dla mnie miesiąc w którym faktycznie zmienia się wszystko,a w szczególności w ostatnim tygodniu przed świętami dlatego chociażby przeglądanie jakichkolwiek inspiracji pod kocem i z kubkiem ciepłej herbaty w ręce to jedna z najlepszych rzeczy jaka może być ;)
    Zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja czuję już święta! Kocham je.Dziś już słuchałam kolęd i ubierałam choinkę. Od jutra biorę się za porządki <3
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/12/jeszcze-raz-go-zobaczyc.html

    ReplyDelete
  16. U mnie tez nie ma śniegu i nawet sie nie zapowiada... dobrze ze sa chociaż inspiracje. Te które wybrałaś sa swietne!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne inspiracje,kocham cały świąteczny album Ariany . Polecam też "Snow in California" - Ariany :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ładne inspirację ! ... u mnie również nie ma śniegu :(




    OBSERWUJĘ !:)

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger