Fit ciasteczka z masłem orzechowym.


Hej kochani! W ostatniej notce wspominałam wam na temat zdrowych przepisów i dzisiaj z takim do was przychodzę. Jest to już drugi ciy na blogu, z czego się cieszę. Ciasteczka z masłem orzechowym to mój ostatni ulubieniec. Masło orzechowe uwielbiam i gdy zjem te ciastka czuje się najedzona i nie podjadam słodyczy. Idealnie nadają się na długie wieczory i są przepyszne a do tego zdrowe! Czego chcieć więcej? Z podanych składników wychodzi 12 ciasteczek, więc czasem podwajam składniki.

Lista zakupów:

  • 3/4 mąki pełnoziarnistej
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 łyżki masła orzechowego
  • 2 lub trzy łyżki miodu (ja daje zazwyczaj daje dwie, ale jeśli ktoś woli słodsze to może dać trzy)
  • 1/2 szklanki mleka
  • płatki migdałów do dekoracji
Krok po kroku:

  1. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia
  2. Do miski dajemy wszystkie składniki i mieszamy ze sobą do powstania gładkiej konsystencji.
  3. Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni
  4. Ciastka formujemy łyżką i pieczemy przez ok. 10-15 minut 
  5. Na koniec posypujemy płatkami migdałów do dekoracji.
GOTOWE


Przepis pochodzi z klik
Mam nadzieję, że przepis wam się spodoba. Jeśli zrobicie ciastka dajcie mi koniecznie znać jak wam smakowały ;) Kolejne zdrowe przepisy będą pojawiać się co dwa- trzy tygodnie. Zachęcam was standardowo do komentowania, obserwowania bloga oraz likeowania fanpagea. Jest to dla mnie znak, że to, co robię, ma jakikolwiek sens i ktoś czyta moje wypociny. Postanowiłam również założyć nowego snapa, gdzie głównie będą snapy związane z blogiem itp. więc dodawajcie mnie. Będzie mi bardzo miło. Miłego tygodnia.
instagramtumblr♥snapchat: verczikblog



33 comments:

  1. Super post ;) musze spróbować tego przepisu :) dam znać czy smakowały! :)
    Mój blog: http://fromheretomars.blogspot.com/ może cię się coś spodoba :)

    ReplyDelete
  2. Mmm.. kocham masło orzechowe, więc te ciasteczka będą idealne dla mnie! Zaraz idę napisać sobie przepis ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super blog kochana ! obserwuje
    brajank.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wygląda i smakuje zresztą przepysznie, nie ma co narobiłas mi smaka na takie ciacha :D

    ReplyDelete
  5. mmmm ale pysznie wyglądają :P I piosenka też faajna :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wyglądają przeeepysznie. Kocham tą piosenkę Justina!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo lubię masło orzechowe więc myślę, że te ciasteczka też by mi smakowały! Wyglądają smakowicie haha! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  8. Jeśli fit to na pewno spróbuję! :)
    Brzmi naprawdę dobrze, pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Na prawde bardzo fajny blog!

    trzypiecdwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo chętnie wypróbuje ten przepis!
    Ciekawy i bardzo pozytywny blog! :D
    Pozdrawiam :)
    duusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Na pewno zrobię, tyle że bez miodu, bo jestem weganką :D Ale wyglądają pysznie! <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Dzięki, zrobiłaś mi takiego smaka na te ciasteczka, a leżę chora w łóżku i nie mogę sobie takich zrobić! Haha :) napewno jak już "wrócę do żywych" to sobie takie przygotuję. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  13. Hej! Z okazji mikołajek chciałabym zaprosić Cię serdecznie do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest jedyny w swoim rodzaju plecak :) Konkurs trwa do niedzieli 6.12 do godziny 11:59, powodzenia! :)
    https://www.facebook.com/haveanicedayart/photos/a.408624665989338.1073741832.166890636829410/463246343860503/?type=3&theater

    ReplyDelete
  14. Super post! Z wielką chęcią wypróbuje przepis! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  15. Smakowicie!:) Chętnie wypróbuję przepis w domu:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  16. Te ciastka wyglądają przepysznie ^^ Jako ucząca się na cukiernika muszę wypróbować ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super ciastka! Może kiedyś wykorzystam twój przepis! <3

    nikolaa123.blogspot.com

    Obserwuję ♥

    ReplyDelete
  18. Super blog :)
    Polecę znajomym :)

    ReplyDelete
  19. Rowniez uwielbiam maslo orzechowe mniam! <3 Bede musiala zrobic te ciasteczka!
    Jejku jak ja uwielbiam ta piosenke Justina! Naprawde sie w nia wkrecilam co jest w sumie dziwne bo wole sluchac Sabatonu, Luxtorpedy a tutaj tancze do tej piosenki.. cudowna <3 :D

    Versjada

    ReplyDelete
  20. Wyglądają smacznie! Super blog:)
    A przepis napewno wypróbuję.
    Pozdrawiam!
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/2015/12/jak-radzic-sobie-ze-stresem.html

    ReplyDelete
  21. Ciasteczka wyglądają przepysznie. W najbliższym czasie skorzystam z tego przypisuj i je zrobię.

    itismytimee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ciasteczka z masłem orzechowym które są fit? jestem na tak super! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ciasteczka z masłem orzechowym które są fit? jestem na tak super! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. chyba sama spróbuję upiec bo to wygląda pysznie! :) http://blogoczaminastolatki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. robiłam kiedyś takie ciasteczka i muszę przyznać, że wyszły mi całkiem smaczne (jeszcze żyję, więc jest giit)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam http://52sekundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Wyglądają apetycznie! Zdrowe odżywianie jest jednak ważne - jeśli chce się wyglądać dobrze, trzeba dobrze jeść. A mało kto lubi odmawiać sobie przyjemności w postaci słodyczy, dlatego takie dietetyczne ciasteczka są dobrą alternatywą dla tych nie-fit :D
    Z tego co widzę interesujesz się urodą, dlatego może spodoba Ci się moje rozdanie, w którym można wygrać kosmetyki do pielęgnacji włosów marki Biovax - zachęcam do wzięcia udziału! :)

    http://satin-touch.blogspot.com/2015/12/rozowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  27. Dla poprawy strony zdrowotnej ciasteczek proponuje użyć mleka 0,5 niż tych z większą ilością tłuszczu.
    Post bardzo sympatyczny. Podoba mi się !
    Wadnij do mnie Pomau-nolimits.blogspot. com

    ReplyDelete
  28. Właśnie szukałam ciekawego przepisu na ciasteczka z masłem orzechowym :D Dzięki!

    http://mietowacytadela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Nie zbyt lubię masło orzechowe, ale może ciastka będą dobre :)

    ReplyDelete
  30. Mniamm ^-^ Ciekawy przepis.. smacznie wyglądają :* Na pewno wypróbuje :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Mniamm ^-^ Ciekawy przepis.. smacznie wyglądają :* Na pewno wypróbuje :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger