CIY: Pumkin Spice Latte | Halloween



Witajcie kochani! Na samym początku chcę was bardzo, ale to bardzo przeprosić za moją długą nieobecność. Ostatnio miałam dużo na głowie i nie potrafiłam zorganizować czasu. Jednak wracam już i zamierzam dodawać posty regularnie (mam nadzieję).
Dzisiaj, z racji tego, że mamy Halloween dodaję inną notkę niż zawsze. Tydzień temu miałam okazję wypić Pumpkin Spice Latte we wszystkim nam znanej sieciówce. Kawa jak dla mnie jest przepyszna! Chociaż troszkę za słodka. Postanowiłam więc przeszukać internet i znalazłam na tę kawę przepis, co nie było takie trudne jak by mogło się wydawać, ponieważ kawa jest popularna. Znaleziony przepis troszkę zmieniłam pod siebie i dzisiaj do was z nim przychodzę. Jako że dynia jest głównym symbolem Halloween to uznajmy, że wpis jest z tej okazji. Przepis pochodzi z klik

Składniki (na jedną szklankę):

  • espresso
  • pół szklanki gorącego mleka
  • 3 łyżki puree z dyni przepis znajdziecie np. tutaj
  • przyprawy: szczypta cynamonu, kardamonu, imbiru oraz gałki muszkatołowej
  • miód lub inny słodzik
  • łyżka cukru waniliowego bądź ekstraktu z wanilii
  • bita śmietana do dekoracji

Przygotowanie:
Zaparzamy espresso oraz grzejemy mleko. W tym czasie do blendera dajemy puree z dyni, przyprawy, miód oraz ekstrakt z wanilii. Przygotowane espresso oraz mleko wlewamy do reszty składników i miksujemy przez minutę.
Gotowy napój wlewamy do kubka. Warto zrobić to przez sitko by pozbyć się jakiś cząstek dyni, które mogły nam się ostać. Na sam koniec dekorujemy bitą śmietaną oraz posypujemy cynamonem.
Nasza kawa ślicznie pachnąca i wyglądająca, jest gotowa do spożycia. Smacznego!





Kawa smakuje bardzo podobnie do tej ze Starbucksa. Jej wykonanie jednak jest pracochłonne więc z racji tego, że jestem osobą leniwą wolę wybrać się do kawiarni przy okazji pogadać z przyjaciółką ;)
Piliście kiedyś tę kawę? Jeśli nie to polecam wypróbować przepis. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o przepisie i czy zrobicie taką rozgrzewającą kawusię w domu. Standardowo zachęcam do obserwacji bloga oraz na fanpagea.
instagramtumblr♥snapchat: vercxik

35 comments:

  1. przez te zdjęcia mam aż ochotę na wypicie kubka porządnej kawy ^w^
    Mniaaaaam

    ReplyDelete
  2. Kawa wygląda apetycznie!
    Muszę pojechać do Starbucksa i spróbować!
    No i oczywiście świetna notka ;)

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie moje smaki :)
    Obserwuję

    ReplyDelete
  4. Wygląda smakowicie;)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    ReplyDelete
  5. Wow! Ta kawa wydaje się super! Bardzo chętnie zrobię.

    ReplyDelete
  6. Mniam.. na pewno skorzystam z twojego przepisu, bo uwielbiam kawe, a tym bardziej tą ze Starbucksa. Świetny, bardzo oryginalny post! ♡

    Pozdrawiam!
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oooo jak cudownie wygląda! Musi być pyszne, i klimatyczne :3

    ReplyDelete
  8. super pomysł :D
    Zapraszam :D
    https://youtu.be/bO6F_EgGBbU

    ReplyDelete
  9. chyba poczekam na okazje zeby sie sprobowac tej kawy w starbucksie, bo lenistwo bierze gore :D

    ReplyDelete
  10. jakos mnie zachecilas ^^
    http://jamez-in-pics.blogspot.com
    kliknij jak nie odstrasza cie angielski ^^

    ReplyDelete
  11. Ta pianka kusi haha :D uwielbiam photograph <3

    ReplyDelete
  12. Próbowalam ją w kawiarni i jest naprawdę pyszna|!
    Chętnie spóbowalabym ja przyrządzić sama.

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lubię pić kawę a zwłaszcza tą słodką haha! Twoja ślicznie i smakowicie wygląda :D Pozdrawiam! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  14. Ależ to wszystko smakowicie wygląda! Szkoda, że sama nie potrafię tak uroczych smakołyków przyrządzać. Zawsze jak chce dodać foto jedzonka na insta to wygląda gorzej niż na żywo haha ;d

    madziuchnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ojejku aż mi ślinka poleciała :) Uwielbiam takie łakocie
    What is in the hat? BLOG

    ReplyDelete
  16. W kawiarni smakuje o dużo lepiej, niż zrobiona przeze mnie! ;D

    Zapraszam również do siebie. Aktualnie trwa konkurs, może weźmiesz w nim udział? :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. O mniam, kocham wszystko co z dynią! *.* Muszę koniecznie wypróbować ten przepis <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ale bym się napiła porządnej kawy... Szkoda tylko że jest za zimno i nie chce mi się ruszyć tyłka do sklepu ;c

    ReplyDelete
  19. napewno skorzystam z twojego CIY!


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ja też wolę się wybrać do kawiarni z przyjaciółką niż robić kawę w domu :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Genialny przepis, szkoda, że już po Halloween. Chociaż, czy nie mogę wypić tej kawy bez okazji? Być może skorzystam :) Mój blog, klik

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawy pomysł na kawę, nie miałam okazji pić tak aromatycznej :) Na pewno wypróbuję, zwłaszcza, że zakupiłam ostatnio dynię :)

    ReplyDelete
  23. Nie piłam jeszcze takiej kawy, chociaż jestem smakoszem:) na pewno skorzystam z twojego przepisu. Pięknie ją udekorowałaś i ten kubek, super! :) Chociaż jestem zdziwiona że do kawy dodałaś pure z dyni, ale skoro warto to warto :)
    adriana-ade.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Muszę koniecznie spróbować, bo na zdjęciu wygląda nieziemsko! Az poczułam głód! hahah

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam kawę każdego rodzaju i w każdym wydaniu :) ta wygląda pięknie, muszę spróbować :)

    ReplyDelete
  26. Muszę koniecznie wypróbować tę kawę!
    Ojej, już tak dawno nie piłam żadnej, a ta wygląda przepysznie!
    I jeszcze ten kubeczek, w którym jest podana... apetycznie bardzo!
    Ed Sheeran - kocham tę piosenkę, słuchając jej przychodzą mi na myśl wszystkie wspomnienia z dzieciństwa.
    Świetny post, świetny wybór.
    W ogóle cały Twój blog bardzo mi się spodobał, dlatego też dodaję go do obserwowanych.
    Pozdrawiam! ;)
    Zapraszam - http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję!

      Delete
  27. Zdecydowanie uwielbiam dynię pod każdą postacią. Dyniowej kawy jeszcze nie próbowałam, niemniej noszę się z zamiarem zrobienia jej od dłuższego czasu.

    ReplyDelete
  28. Super, na pewno chętnie spróbuję!!
    I + dla ciebie za Sheerana! :)
    Zapraszam do nas :)
    http://fashionistky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Zostałaś nominowana do Liebster blog awards.
    Daj znac czy będziesz brała udział
    więcej info tu : http://indywidualnie123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. niestety ja za dynią nie przepadam... bardzo fajny blog.... evelciovelove.blogspot.com

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger