Denim shorts are always a good idea.

Hej kochani! Jak mijają wam wakacje? Mnie bardzo szybko lecą. Nie wierzę, że za nami więcej niż połowa lipca. Mam nadzieję, że wykorzystuję ten czas wolny, chociaż na razie nie zrobiłam nic szczególnego. Większość czasu spędzam ze znajomymi to w mieście, na zakupach lub na rowerach. Dużo czasu zajmuje mi czytanie książek, których przez wakacje przeczytałam trzy, NA RAZIE oraz oglądanie filmów, które zawsze chciałam obejrzeć, ale nie było na to czasu. Swoją drogą, jakie filmy bądź seriale polecacie? Muszę uzupełnić swoją listę filmową. Dzisiaj jednak nie o tym. Ostatnio pojechałam z przyjaciółką na zakupy do Wrocławia, więc przychodzę do was z nowym outfitem, który stał się moim ulubionym. Brakuje jak dla mnie czarnego kapelusza. Znalazłam taki przepiękny w h&m za 80 złotych, jednak miałam do niego za dużą głowę... No nie ważne. Zostawiam was ze zdjęciami.












bluzka / blouse - House | spodenki / shorts - C&A | buty / shoes - Cropp | okulary / sunglasses - Mohito

Co myślicie o stylizacji? Jest w waszym stylu? Piszcie, co sądzicie. Chciałam wam podziękować za wszystkie miłe komentarze oraz rosnące statystyki. Mam nadzieję, że pod tym postem również zostawicie po sobie ślad. Standardowo zachęcam was do obserwacji bloga, bo już nie mogę się doczekać, by zrobić konkurs ♥. 
Zapraszam was również na fanpagea >KLIK< na którym zawsze informuję o nowej notce. 


♥ pytania ♥ instagram  tumblr ♥ snapchat: vercxik ♥.


25 comments:

  1. Cudowny outfit, uwielbiam tę piosenkę Seleny! :) ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczny outfit, czekam na kolejny post a te spodenki po prostu cudowne <3

    ReplyDelete
  3. śliczna jak zwykle :)
    polecam "plotkarę", obejrzałam już wszystkie sezony :3

    ReplyDelete
  4. Piękna <3 Outfit cudowny :D Wszystkie rzeczy są super :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudna figura, spodenki rewelacja i piękne pazurki! ;)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Szorty są świetne, okulary też - mam bardzo podobne w swojej kolekcji :D

    ReplyDelete
  7. sliczny outfit
    ps. w kazdym poscie polecam filmy i ksiazki, byc moze znajdziesz cos dla siebie
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze oglądam filmy, które polecasz, dziękuję ;)

      Delete
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  9. Ile ja bym dala za takie nóżki *.* <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja też od początku wakacji przeczytałam 3 książki.:) Świetnie wyglądasz>:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia, szkoda że nie jesteś z okolicy, popykałabym CI fotki :D

    ReplyDelete
  12. Polecam '' 3 metry nad niebem'' recenzja jest na moim blogu !
    Śliczna stylizacja. Ja w te wakacje bardzo dużo oglądam filmów, ale mam ochotę przeczytać parę ciekawych książek :P
    Pozdrawiam http://twosuzi.blogspot.com/2015/07/przepraszam-ze-dugo-nie-byo-postu-ale.html

    ReplyDelete
  13. Stylizacja mi się bardzo podoba. Świetne okulary. Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękny outfit ♥, powiem Ci, że wcale nie wyglądasz na 16 lat, tylko na jakieś 19 hah

    ✿ luviia.blogspot.com `ZAPRASZAM NA KONKURS! ✿

    ReplyDelete
  15. Polecam ,,Love, Rosie'', ,,The duff'', ,,Podryw na głupka'', ,,Dla ciebie wszystko'' ;)
    Śliczna stylizacja :)
    Rowerki- wymiatają jako forma spędzania czasu :)

    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bardzo fajna stylizacja. zazdroszcze figury!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowny outfit!
    everythinggnothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pieknie wyglądasz, fajne buty

    ReplyDelete

♥ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Nie bawię się w "obserwacja=obserwacja", jeśli blog ci się spodobał to zaobserwuj. Gdy twój blog mi się spodoba zrobię to samo.
♥ Jeżeli chcesz napisać coś w rodzaju "fajny blog, zapraszam do mnie" to sobie daruj ;)

Copyright © 2014 Verczik Blog by Veronica Masajada , Blogger